1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

SPRZEDAM DIAGNOSKOP AUTEL MAXI CHECK MX808

Dyskusja w 'Wyposażenie warsztatu, narzędzia sprzedam' rozpoczęta przez użytkownika Tomosz, 9-08 20.

  1. Tomosz

    Tomosz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-01 17
    Postów:
    72
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Szczecin
    WITAM, SPRZEDAM JAK W TYTULE, NOWY NIE UŻYWANY AUTEL MX808 FABRYCZNIE SPAKOWANY.

    WYSTAWIE FV/PARAGON.

    URZĄDZENIE POCHODZI Z POLSKIEJ DYSTRYBUCJI KTÓRE TRZEBA ZAREJESTROWAĆ NA STRONIE AUTELA.
    URZĄDZENIE POSIADA GWARANCJE OD DATY WYSTAWIENIA FV LUB PARAGONU.



    CENA BRUTTO: 2 550,00 ZŁ BRUTTO

    "
    OPIS OD PRODUCENTA:

    Skaner Autel model MaxiCheck MX808. Szybki uniwersalny skaner diagnostyczny do samochodów Europejskich, Amerykańskich oraz Azjatyckich opracowany przez najwybitniejszych ekspertów tej branży, umożliwia szybką oraz stabilną diagnostykę wszystkich systemów obsługiwanych samochodów, odczyt informacji o ECU, podgląd parametrów live data posiada także funkcje serwisowe oraz wszystkie opcje typowego skanera OBD2. Idealny do małego warsztatu oraz amatorskiego zastosowania.
    Uwaga 1 rok darmowej aktualizacji w cenie urządzenia!


    - Obsługa ponad 80 marek, EUROPA, USA, AZJA
    - Obsługa wszystkich systemów elektronicznych
    - Odczyt i kasowanie kodów błędów, Informacje o ECU, Live data
    - Do 20 Funkcji serwisowych takie jak np Oil Reset, EPB, BMS, SAS, DPF, Injector, Trans adaption i inne
    - Technologia Smart AutoVIN umożliwiająca łatwą identyfikację pojazdów
    - Automatyczny system aktualizacji oprogramowania dzięki powiadomieniom Push-up w czasie rzeczywistym przez Wi-Fi
    - Możliwość zdalnego sterowania
    - Społeczność online MaxiFix oparta na chmurze zapewnia rozbudowaną bazę porad diagnostycznych i napraw oraz sprawdzonych poprawek
    - Interaktywne sesje rejestrowania danych umożliwiają bezpośredni kontakt z działem pomocy technicznej firmy Autel, umożliwiając rozwiązywanie problemów diagnostycznych i błędów
    - Pomocny w zarządzaniu operacjami warsztatowymi, umożliwiając przechowywanie wszystkich plików danych, informacji o klientach i rejestrów pojazdów
    - Wygodny system zarządzania danymi umożliwiający zarządzanie wewnętrznymi aplikacjami i przeglądanie danych
    - Wydajny nowej generacji procesor Cortex-A9 processor(1.5 GHz)
    - Dotykowy wyświetlacz LCD 7" 1024 x 600
    - Pamięć 32 GB
    - Wi-Fi
    - Ergonomiczny kształt i gumowe ochrony
    - Bateria (zapewnia wiele godzin pracy)
    - System Android zapewnia stabilną pracę oraz szybkie uruchamianie
    - Łatwa i intuicyjna nawigacja
    - Podgląd parametrów w formie tekstowej, analogowej oraz graficznej
    - Możliwość zapisu i odtwarzania parametrów Live Data
    - Wsparcie techniczne
    - Automatyczna aktualizacja poprzez Wifi (1 rok darmowej aktualizacji w cenie urządzenia)

    Dane techniczne:
    System Operacyjny Android™ 4.4.4
    Procesor Cortex-A9 processor (1.5 GHz)
    Pamięć 32GB
    Wyświetlacz LCD 7 1024x600
    Łączność Mini USB 2.0, USB 2.0, Wi-Fi, Micro SD card (supports up to 32GB)
    Audio Input: N/A, Output: buzzer
    Sensory czujnik światła otoczenia
    Zasilanie i bateria 3.7 V/3200 mAh lithium-polymer battery, Charges via 5 VDC power supply
    Wejście ładowania
    5 V/1.5 A
    Zużycie prądu 500 mA (LCD on with default brightness, Wi-Fi on) @3.7 V
    Temperatura pracy 0 to 55°C
    Temp. przechowywania -20 to 60°C
    Obudowa Mocna obudowa z tworzywa sztucznego z gumowymi ochronami
    Wymiary 237.8 mm (9.4”) x 148.6 mm (5.9”) x 35.5 mm (1.4”)
    Waga 788 g
    Protokoły ISO9141-2, ISO14230-2,ISO15765, K/L-Line, Flashing Code, SAE-J1850 VPW, SAE-J1850 PWM, ISO11898(Highspeed, Middlespeed, Lowspeed and Singlewire CAN, fault-tolerant CAN), SAE J2610,GM UART,UART Echo Byte Protocol, Honda Diag-H Protocol, TP2.0, TP1.6

    Zawartość zestawu:

    - Tablet MaxiCheck MX808
    - Kabel główny z wtykiem 16 PIN OBD2
    - Ładowarka sieciowa
    - Kabel mini USB
    - Instrukcja

    Lista obsługiwanych marek:

    ALFA ROMEO
    AUDI
    ABARTH
    BMW
    CITROEN
    CHRYSLER
    DACIA
    DAEWOO
    FORD
    FIAT
    GM
    HOLDEN
    HONDA
    HYUNDAI
    INFINITI
    ISUZU
    JAGUAR
    KIA
    LAND ROVER
    LANCIA
    LEXUS
    MINI
    MAYBACH
    MERCEDES BENZ
    MERCEDES SPRINTER
    MASERATI
    MITSUBISHI
    MAZDA
    NISSAN
    SMART
    OPEL
    PEUGEOT
    RENAULT
    SUBARU
    SCION
    SAAB
    SEAT
    SKODA
    TOYOTA
    VAUXHALL
    VOLVO
    VW
    OBDII/EOBDII CAN/OBD INJECTION SYSTEM
    Pełna lista obsługiwanych marek, modeli oraz funkcji znajduje się >>TUTAJ<<

    Funkcje:

    Tryb diagnozy:

    W tym trybie umożliwia Diagnostykę wszystkich specyficzych systemów elektronicznych pojazdu między innymi: Silnik, ABS, Airbag,klimatyzacja, automatyczna skrzynia biegów, moduły komfortu itp...
    - ECU Info
    - Odczyt kodów błędów
    - Kasowanie kodów błędów
    - Live Data
    Tryb Serwisu:

    Do 20 funkcji serwisowych w zależności od pojazdu takie jak:
    - Oil reset
    - EPB
    - TPMS
    - BMS
    - Brake bleed
    - DPF
    - Immo keys
    - Injector
    - SAS
    - Suspension
    - Throttle
    - Win DR Roof
    - Seat
    - Odometer
    - Lang change
    - Headlamp
    - CHG tire size
    - TEC learn
    - Trans adaption
    - Airbag reset

    Tryb OBDII:

    Posiada wszystkie funkcje trybu OBDII
    - DTC&FFD
    - I/M Readiness
    - LiveData
    - On-Board Monitor
    - ComponentTest
    - Vehicle Information
    - VehicleStatus



    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    "
     
  2. szachu41

    szachu41 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-05 11
    Postów:
    2 420
    Docenione treści:
    661
    Miasto:
    Ząbki
    Adres strony:
    Ma ktoś coś takiego? Robi to robotę?
     
  3. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 570
    Docenione treści:
    903
    Miasto:
    Szczecin
    Auto-Tech lubi to.
  4. Auto-Tech

    Auto-Tech Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    12-11 13
    Postów:
    1 874
    Docenione treści:
    384
  5. Tomosz

    Tomosz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-01 17
    Postów:
    72
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Szczecin
    Tak, one są podobne. z tym że różnica jest taka że ds808 ma 11 końcówek al MX ma na OBD 2
     
  6. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 570
    Docenione treści:
    903
    Miasto:
    Szczecin
    Ciekawe gdzie jest "pies pogrzebany". Kiedyś kupiłem okazyjnie tester do Toyoty, leży na półce
    nie można zarejestrować i "ożywić" w żaden sposób. To były moje wyrzucone pieniądze.
     
  7. Tomosz

    Tomosz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-01 17
    Postów:
    72
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Szczecin
    nigdzie nie jest pies pogrzebany, nie jestem oszustem i wszystko jest legalnie i legalne. Mam DS808 a to mi jest niepotrzebne. Jak nie jesteś zainteresowany to nie siej fermentu..
     
  8. lukaszesz

    lukaszesz Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    3-01 13
    Postów:
    579
    Docenione treści:
    52
    Miasto:
    poznań
    generalnie robiłem na autelu kiedyś podobny do laucha. mi bardziej pasuje launch. co do końcówek to kto ich używa w dzisiejszych czasach?????????bo ja ani razu ich nie użyłem. w tych autelach lest taki problem ze jest ich dużo rodzajów i nie wiem jakie sa różnice
     
  9. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 570
    Docenione treści:
    903
    Miasto:
    Szczecin
    W końcu sprzęt działa czy nie ?
     
  10. Tomek 1975

    Tomek 1975 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-10 20
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Ten model powinien przeskanować wszystkie systemy, usunąć błędy. Pokaże parametry, ale tylko silnika. Niektóre modele nie mają spolszczenia np. volvo. Nie będzie miał testów wykonawczych. To jest podstawowa wersja, tylko do kasowania błędów. Co prawda poprawnie je podaje. Posiada aktualizację softu na rok od sprzedaży, później powinien dalej chodzić bez niczego. Nowe aktualizacje drogie.