• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Stacja do klimatyzacji

Adorexx

SuperMechanior
Punktów
0
Planuję zakup stacji do klimatyzacji. Dużo osób poleca stację od firmy TEXA, wiec zainteresowałem się tymi modelami. Generalnie jestem zielony w tym temacie, dopiero zaczynam przygodę z klimatyzacją i nie bardzo wiem na jakie parametry patrzeć itd itd. Przeglądałem katalog z intercarsu i wpadła mi w oko ta stacja:

jest warta swojej ceny ? czy może jest coś lepszego ? budżet to max 15k

Autoelektronika

Zweryfikowany Mechanik
Punktów
1402
Jakbyś był zainteresowany i chciał wydać trochę mniej to się odezwij.
Rozważam rezygnację z obsługi klimatyzacji w swojej firmie i będę miał do sprzedania Werthera AC960 pełen automat.Maszyna w miarę młoda i nie wyrypana po 3 sezonach gdzie przerobila przez siebie z 7-8 butli i skończyła się pierwsza orginalna rolka papieru w drukarce.Po dwóch sezonach była w autoryzowanym serwisie werthera na wymienia filtrów,oleju i full kalibracji wag itd.Prowadzona jest książka serwisowa.Funkcjonalnoscia i wyglądem nie odbiega od nowej niemal nic,ja poprostu dbam o wszystek sprzęt.
Na dobrą sprawę bede się pozbywał wszystkiego co jest potrzebne do tej roboty.Butla z azotem,zegary,ozonatory, detektory i inne duperele.
Ciśnienia nie mam i nigdzie nie ogłaszam,tak mi się pomyślało bo widzę chcesz wchodzic w temat to napisze.

motopneus

Nowy
Punktów
1
Miasto
Toruń
Planuję zakup stacji do klimatyzacji. Dużo osób poleca stację od firmy TEXA, wiec zainteresowałem się tymi modelami. Generalnie jestem zielony w tym temacie, dopiero zaczynam przygodę z klimatyzacją i nie bardzo wiem na jakie parametry patrzeć itd itd. Przeglądałem katalog z intercarsu i wpadła mi w oko ta stacja:

jest warta swojej ceny ? czy może jest coś lepszego ? budżet to max 15k