Dzień dobry, męczę sie z Fiatem Stilo 1.9 140 KM.
Auto jak postoi kilka godzin nie chce odpalić.
Co ciekawe jak odpali po kręceniu któryś raz po 10 sek rozrusznikiem, to po przejechaniu 100 m pali odrazu.
Odrzucam zatem problemy z rozrusznikiem i akumulatorem
Co zrobiłem do tej pory:
- sprawdziłem akumulator pod obiążeniem (brak zastrzeżeń)
- sprawdziłem rozrusznik testerem (brak zastrzeżeń)
- ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem nabija się do 180 mbar
- ciśnienie paliwa po odpaleniu trzyma 300 mbar
- w czasie jazdy ciśnienie paliwa oczekiwane porkywa się ze zmierzonym w pełym zakresie obrotów (do 1650 na railu)
- pompa paliwa w baku wyczyszczona na ile się dało
- paliwo (BP) sprawdzone wydaje się OK, ale dolano 1/2 baku z Orlenu
- filtr paliwa wymieniony miesiąc temu
- świece grzeją
Brak błędów w kompie. Auto jedzie tak jak jeździło po odpaleniu.
Problem wyłącznie z odpaleniem. Przekaźniki sprawdzone.
Auto odpala na plaka. Akumulator podmieniany na nowy i bez zmian.
Ktoś ma jakiś pomysł ?
Jeśli winne były by wtryski czy pompa CR, to raczej w czasie jazdy coś było by odczuwalne.
Auto jak postoi kilka godzin nie chce odpalić.
Co ciekawe jak odpali po kręceniu któryś raz po 10 sek rozrusznikiem, to po przejechaniu 100 m pali odrazu.
Odrzucam zatem problemy z rozrusznikiem i akumulatorem
Co zrobiłem do tej pory:
- sprawdziłem akumulator pod obiążeniem (brak zastrzeżeń)
- sprawdziłem rozrusznik testerem (brak zastrzeżeń)
- ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem nabija się do 180 mbar
- ciśnienie paliwa po odpaleniu trzyma 300 mbar
- w czasie jazdy ciśnienie paliwa oczekiwane porkywa się ze zmierzonym w pełym zakresie obrotów (do 1650 na railu)
- pompa paliwa w baku wyczyszczona na ile się dało
- paliwo (BP) sprawdzone wydaje się OK, ale dolano 1/2 baku z Orlenu
- filtr paliwa wymieniony miesiąc temu
- świece grzeją
Brak błędów w kompie. Auto jedzie tak jak jeździło po odpaleniu.
Problem wyłącznie z odpaleniem. Przekaźniki sprawdzone.
Auto odpala na plaka. Akumulator podmieniany na nowy i bez zmian.
Ktoś ma jakiś pomysł ?
Jeśli winne były by wtryski czy pompa CR, to raczej w czasie jazdy coś było by odczuwalne.