Witam.
Mam problem z Superbem 2.5 tdi BDG. Do auta wlozony jest "nowy" silnik na straym osprzecie (pompa i wtryski). Pompa i wtryski sprawdzone na stole. Rozrzad ustawiony na blokady, kat wtrysku ustawiony na -1.5* (ATDC), no i wszystko powinno grac...
Auto odpala, ale pracuje nierowno (jakby wypadaly zaplonu), dymi na siwo i nie ma sily, brak bledow.
Przestawienie kata wtrysku na 0*, czy bardziej w plus BTDC, pogarsza prace silnika.
Przestawienie w minus ( powyzej -5* ) wyglada prace silnika, przestaje dymic, ale wywala blad regulacja kąta i przechodziw tryb awaryjny.
Pompa przestawia kat wtrysku, rozrzad sprawdzony 2x na blokady, pompa i wtryski sprawdzone na stole.
Moze ktos poratuje jakas rada, bo skonczyly mi sie pomysly.
Mam problem z Superbem 2.5 tdi BDG. Do auta wlozony jest "nowy" silnik na straym osprzecie (pompa i wtryski). Pompa i wtryski sprawdzone na stole. Rozrzad ustawiony na blokady, kat wtrysku ustawiony na -1.5* (ATDC), no i wszystko powinno grac...
Auto odpala, ale pracuje nierowno (jakby wypadaly zaplonu), dymi na siwo i nie ma sily, brak bledow.
Przestawienie kata wtrysku na 0*, czy bardziej w plus BTDC, pogarsza prace silnika.
Przestawienie w minus ( powyzej -5* ) wyglada prace silnika, przestaje dymic, ale wywala blad regulacja kąta i przechodziw tryb awaryjny.
Pompa przestawia kat wtrysku, rozrzad sprawdzony 2x na blokady, pompa i wtryski sprawdzone na stole.
Moze ktos poratuje jakas rada, bo skonczyly mi sie pomysly.