1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Usuń ogłoszenie

Syczenie z silnika przy gazowaniu

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Radek97, 8-04 20.

1. Radek97

Radek97 Nowy

Docenione treści:
    1
    Witam! Z góry przepraszam za niejasne pisanie, ale jestem teoretycznie laikiem...

Mam Forda Focusa C-Max, 1.6 benzyna z 2004 roku. Od niedawna pojawił mi się problem z "burczeniem" w aucie przy jeździe jak i staniu... Podejrzewałem że chodzi o wydech, podjechałem do znajomego mechanika i okazało się że przepaliła się siatka łącznika przy wydechu, wymienił i już wszystko poprawnie chodzi. Od 3-4 miesięcy zauważyłem, że tylko przy gwałtownym dodaniu gazu z silnika słychać pojedyncze syczenie w silniku co można usłyszeć w nagraniu. Dodam, że nie ma problemów w trakcie jazdy - jeździ się elegancko, płynnie bez żadnych problemów czy większego spalania (pali 8/9 litrów na setke odkąd go kupiłem w maju tamtego roku). Byłem wcześniej u mechanika i mówił że tak najwidoczniej ma być, ale coś mi tu nie pasuje... Ktoś wie o co może chodzić i czy w ogóle się tym przejmować?

Dzięki wielkie Pany!

2. Radmor

Radmor Gaduła

Docenione treści:
    296
    ....gdybyś mógł to nagranie przedłużyć jeszcze np. o 54 sekundy ..było by łatwiej udzielić podpowiedzi .

3. Radek97

Radek97 Nowy