1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Synchronizacja rozrządu problem audi b8 2.0d cr cjcb

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Mariusz084, 10-06 18.

  1. Mariusz084

    Mariusz084 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    20-01 18
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Londyn
    Witam kompletnie nie wiem jak poradzic se ze synchronizacja rozrzadu tzn popuszczam trzy sruby na kole zebatym od walka rozrzadu i bez znaczenia czy pezekrecam na fasolkach w prawa bądź lewo komputer ciągle pokazuje kat wtrysku -4' czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? Dodam że używam vcds i delphi. Pzdr
     
  2. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    3 193
    Docenione treści:
    745
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    Spotkał się,jest za mocno rabniety w jedną stronę,takich mamy macherów mechaników,potrenuj
     
    WOODOO lubi to.
  3. krispar

    krispar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-01 18
    Postów:
    346
    Docenione treści:
    33
    Miasto:
    wawa
    Czytaj troszkę, przecież napisał że przekręca w jedną lub w drugą stronę aby zobaczyć zmianę wartości.

    Czy przestawiłeś na tyle że nie chciał zapalić?
     
  4. baton180

    baton180 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-06 12
    Postów:
    960
    Docenione treści:
    143
    Miasto:
    Glasgow - Szkocja Tarnobrzeg-Mielec
    Miałeś blokady ?
     
  5. krispar

    krispar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-01 18
    Postów:
    346
    Docenione treści:
    33
    Miasto:
    wawa
    Jakie blokady człowieku, przecież jak nawet na oko ustawisz rozrząd np. korektorem na kółkach bo przyjeżdżają takie auta, co pokazuje braku fachowości mechanika akurat w tym przypadku i auto odpala, to kręcąc górą wartości powinny się zmieniać chyba nie, a nie cały czas -4 stopnie.
     
  6. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    3 193
    Docenione treści:
    745
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    Czytam i wiem co mówię,za mało przestawia i dlatego nie widzi zmiany wartości lub naturalnie jest jakiś problem w tym smietniku
     
  7. krispar

    krispar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-01 18
    Postów:
    346
    Docenione treści:
    33
    Miasto:
    wawa
    Tu się zgodzę, ale tam lekko dygniesz kluczem i już się zmienia, dlatego pytam się czy nie machnął na maxa aż nie zapali. Tam jest chyba + - 3 stopnie najlepiej 0 ustawić. Może czujnik wałka ale wtedy jest błąd na kompie i bardzo ciężki odpał z rana.
     
  8. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    3 193
    Docenione treści:
    745
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    Musi sobie dojechać do punku w którym zacznje reagować,milion razy to przerabiałem po mechanikach,standart
     
  9. krispar

    krispar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-01 18
    Postów:
    346
    Docenione treści:
    33
    Miasto:
    wawa
    No właśnie, nie napisał czy wogóle odpala, może jest wyj........ny w kosmos, -4 to chyba nie gada.
    Przypadki pseudo mechaników, później jak trwoga to do Boga.
     
  10. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 748
    Docenione treści:
    151
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Niech przestawi kolo o jeden zab na pasku
     
  11. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    3 193
    Docenione treści:
    745
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    Adres strony:
    A może ma sam silnik na palecie,hgw
     
  12. Diagbox10

    Diagbox10 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    1 748
    Docenione treści:
    151
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Niech sprawdzi oscyloskopem czujnik wałka. I go..no zrobi bo mu sie nie chce. Tak to jest jak sie naprawia swoje auto za darmo.
     
  13. motorynka

    motorynka Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    22-05 16
    Postów:
    25
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Mława
    blokady i literatura fachowa potrzebna
     
  14. krispar

    krispar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-01 18
    Postów:
    346
    Docenione treści:
    33
    Miasto:
    wawa
    I trochę pod czaszką.:banghead:
     
    WOODOO lubi to.
  15. komar200

    komar200 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 494
    Docenione treści:
    309
    Miasto:
    grudziadz
    Poradzisz sobie tylko użyj blokad;) nim załatwisz go na amen..
     
  16. Mechanika pojazdowa Gorzów

    Mechanika pojazdowa Gorzów Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    31-07 16
    Postów:
    1 449
    Docenione treści:
    265
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    Adres strony:
    Zasadniczo jesli ustawisz na blokady i po kilku obrotach blokady luźno wchodzą to powinno byc dobrze.
     
  17. baton180

    baton180 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-06 12
    Postów:
    960
    Docenione treści:
    143
    Miasto:
    Glasgow - Szkocja Tarnobrzeg-Mielec
    Dlatego potrzebne są blokady żeby ustawić taki rozrząd po fachowemu

    I pamiętajmy że rozmawiamy o silniku CR
     
  18. misiek1394

    misiek1394 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    9-12 13
    Postów:
    452
    Docenione treści:
    156
    Miasto:
    K-K
    Prosty rozrząd, nie da się spierniczyć. Blokady to koszt 30zł.
     
    komar200 i toomii76 lubią to.
  19. komar200

    komar200 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 494
    Docenione treści:
    309
    Miasto:
    grudziadz
    A jednak można:D
     
    misiek1394 lubi to.
  20. krispar

    krispar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    15-01 18
    Postów:
    346
    Docenione treści:
    33
    Miasto:
    wawa
    Nooo blokad, rzeście się uczepili, wiertło fi 6 chyba, dół ma znak na kole pasowymi lub okno w skrzyni ale to w starszych. Jak idealnie sobie zaznaczysz dół i wiertło wchodzi luźno przed zdjęciem paska to nie ma chu........a musi być gitara po złożeniu. Nie było kiedyś blokad w sprzedaży i jakoś człowiek sobie radził. Pamiętam pożyczałem z serwisu za flaszkę bo, jak już był strasznie poj. .....ny. Napewno jak zrobisz to z głową to nie walniesz się o 4 stopnie. Bez blokad potrafię ustawić blisko zera. Blokady za 30zł też nie trzymają wymiarów, chodzi mi o dolną na koło zębate, a i tak jest korekta jak mamy zrobić to książkowo. I nie mówcie że po ustawieniu na blokadach jest 0 stopni bo na milion procent nie, po to Vw zrobił tolerancję ustawienia. Debilowi i blokady nie pomogą jak nie ma wiedzy.


    A cóż to znaczy że mamy doczynienia z silnikiem cr :rolleyes:
     
    Ostatnio edytowano: 10-06 18