• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

System diagnostyczny, najlepszy z najtańszych

turbokrzychu

SuperMechanior
Dołączył
24.05.2014
Postów
457
Punktów
110
Witam. Wcześniej pytałem o jakiś pożądny kombajn, stanęło aktualnie na Wow z wurtha i to będzie główny sprzęt. Ale chciałbym coś jeszcze do takich szybkich akcji, żeby obsługiwało dużo aut, oczywiście nie musi obsługiwać sgw itp. Można kupić widzę rózne sprzęty jakieś MaxiEcu, Launch, Autel. Co byście polecili żeby wydać jak najmniej, a mieć jak najwięcej. Wiem jak to brzmi, ale można wydać 300zł a można wydać 2k i finalnie się okaże że w zasadzie kupiliśmy to samo. Także co byście polecili ?
 
Dołączył
18.03.2025
Postów
4
Punktów
0
nie widzę by kosztowało to mniej niż 2k .... Czy w kwocie do 1k coś dobrego do grupy PSA + renault można znaleźć? Lub samo PSA?
 

blayders

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
10.10.2018
Postów
2222
Porady
1
Punktów
498
Miasto
Podkarpacie
Porównywałem launch za 1000 zł i launch za 4000 zł i różnica jest potężna . Część różnic to faktycznie lepsza szybsza głowica oraz większy tablet ale tez duże różnice w dostępnych funkcjach oprogramowania . Nawet szybkość skanowania samochodu była 4 razy lepsza .
 

malerikula

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
9.07.2017
Postów
522
Punktów
-35
Wiek
39
Miasto
Rybnik
W tej cenie nic lepszego nie znajdziesz thinkdiag dobrze radził sobie z vag, dostałem to rozliczeniu , i byłem zaskoczony że za taką cenę urządzenie może tyle robić. Leży w szufladzie od 2 lat od czasu kiedy licencja minęła, korzystam z innych sprzętów.
 
Dołączył
18.03.2025
Postów
4
Punktów
0
Bez licencji/subskrypcji działa czy się blokuje czy blokuje tylko jakieś funkcje (istotne z punktu widzenia laika?)?
 

malerikula

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
9.07.2017
Postów
522
Punktów
-35
Wiek
39
Miasto
Rybnik
Blokuje się całkowicie, na początku miało być tak że zbierasz punkty za logowanie się pod rząd 3 dni masz 1 punkt, miało to być odliczane 1punkt =1dolar które miały być odliczane na kupno licencji, w trakcie się z tego wycofali i zrobili chyba np 10 punktów =1 dolar, trzeba sprawdzić, jak mają teraz
Sprawdź też na forum jest użytkownik który ci doradzi jak brać bo można to potem obejść i załadować inny program.
 

PiweczkoPiwunio

SuperMechanior
Dołączył
30.03.2025
Postów
438
Punktów
76
Świetny biznes wywąchi (producenci aut). I jak od tych szarańczy i hien auta kupować - jak?
Jak być mechanikiem...
Jak mieć warsztat?
Jeszcze chwila i diagnozy samochodów będą na poziomie cenowym diagnozy samolotów, p...dolony obłęd. UE powinna coś z tym zrobić, wszak do szaleństwa już doszło.
Każdy nowy wóz mający jakikolwiek wyświetlacz powinien mieć wbudowany niezależny komputer diagnostyczny. Podłączasz zasilanie lewe, przełączasz zworki LCD, w martwym aucie odzywa się wyświetlacz, wyświetla kody usterek i wszystko to, co robi każdy kabel łącznie z adaptacją i programowaniem.
To ile trzeba dzisiaj $$$€€€ przy otwarciu mechaniki pod każdą markę wyp****dolić na kable, fejsy, abonamenciki, punkciki i oprogramowanie?

Chłodnica mi się zagotowała.
 

blayders

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
10.10.2018
Postów
2222
Porady
1
Punktów
498
Miasto
Podkarpacie
@PiweczkoPiwunio Ale to unia narzuca ten cały syf wiec jak unia ma z tym cos zrobić . Okazało się ze parlament europejski z naszych pieniędzy przelicytował producentów samochodów (ponoć 5 bilionów euro na to poszło] by te szaleństwa wprowadzać . Tak 5 000 000 000 000 euro !!!
Producenci aut chcieli to zatrzymać tylko niestety nie mieli na tyle kasy by to lewicowe szaleństwo powstrzymać .
 

PiweczkoPiwunio

SuperMechanior
Dołączył
30.03.2025
Postów
438
Punktów
76
Demokracja to upadek społeczeństwa a UE to zakład uboju. Zdania raczej nigdy nie zmienię lecz staram się nie dyskutować. Polacy tego nie zrozumieją, zajęci są kupowaniem Audi i BMW a potem ujadaniem, że niemiec ma a my nie - jakby alternatyw nie było. We włoskim rządzie kiedyś powiedzieli - polska to nie kraj, polska to zawód. Mieli rację, moja znajoma w małej duńskiej fabryce zap...dala cały tydzień po 12h od 6 do 18 od poniedziałku do niedzieli a po niedzieli przechodzi na nocki po 12h od 18 do 6. Po dwóch tygodniach ma jeden dzień wolnego. Całość na legalu na zleceniu. Polska pozwala - a Duńczycy cały hajs do siebie i co miesiąc zwalniają aby po tygodniu zatrudnić i podatków nie płacić. Dodatkowo pośredniak dopłaca do pracownika bo dla Duńczyków kryzys w Polsce. Co kilka lat zamykają biznes i go otwierają pod nową nazwą z nowym zarządem - aby podatków przez kilka lat nie płacić. 4300 brutto za cały miesiąc zapierd...lania na legalu a ludzie muszą, bo w promieniu 50km zero pracy.
Jeszcze 4 tygodnie i ja też znikam. UE z Polski zrobiła bangladesz. Jeszcze chwila i za zakupy w biedrze będziemy płacić na raty.
 

PiweczkoPiwunio

SuperMechanior
Dołączył
30.03.2025
Postów
438
Punktów
76
Doigrają się. Europę zalewają chińskie autka. Są tak tanie, że nawet 100% cła niczego już nie zmienią.i ludzie na to pójdą. Kogo stać dziś na nowe Audi albo BMW za grubo ponad 100 tys. euro??
Niebawem pójdzie się pietolić cała UE. Wspomnicie te słowa za lat 5-10. Zleci szybko.
UE się skończyło. Czeka ją dokładnie to samo, co miały USA w latach 70-80. Najpierw kryzys paliwowy a potem motoryzacyjny.
Jak dobrze pójdzie, to moje Polo gdy skończy 30 rok istnienia będzie warte co najmniej 2000 EUR.
Chińczyki Światu już pokazały, że można wybudować furę klasy Audi A8 za mniej aniżeli 20000EUR więc to tylko kwestia czasu, aby UE się udławiła swoją pazernością. Zobaczcie, ile ludzi z UE wieje w Świat - dlatego sprowadza się na to miejsce robotników z III świata.
Dom 200m2 z działką 400m2 w dużym mieście - minimum 700.000euro, nowe choćby Audi - 80000euro. I już jest kredycik na dożywocie w takich Czechach, Polsce, Litwie, Słowacji, Węgrzech.
 

blayders

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
10.10.2018
Postów
2222
Porady
1
Punktów
498
Miasto
Podkarpacie
@Fryderiq Niestety nie zapisuje sobie linków do takich rzeczy , ale myślę ze na YT jest to do wygrzebania .
@PiweczkoPiwunio
1. Motoryzacje europejska zajechał zielony ład który podniósł koszt produkcji o 60% .
2. Cła na chiny nie robią efektu ponieważ rząd chiński firmą wyrównuje te cła .
3. Nawet Tramp zorientował się ze z chinami nic nie ugra bo Biden zaorał amerykańską gospodarkę i 4 lata jego landratury to za mało by to naprawić .
4. Chińskie samochody wyglądają ładnie oraz są dobrze wyposażone ale jakość ich wykonania jest gorsza niż europejskich . Widziałem reportaż gdzie są place przy chińskich fabrykach gdzie samochody są składowane jak popadnie bo zepsuły się na linii produkcyjnej i nikt ich nie naprawia bo za to wszystko płaci rząd chiński . Dopłaty mają potrwać aż konkurencja zdechnie .

Najgorsze jest to ze społeczeństwo się obudzi dopiero jak będzie za późno gdy obce siły tu wkroczą i nas naprostują ( islam oraz Chińska dyktatura ) .
 

PiweczkoPiwunio

SuperMechanior
Dołączył
30.03.2025
Postów
438
Punktów
76
Społeczeństwo?
PSA + VAG + FIAT + MB + BMW = to Ci, którzy pomagają chińczykom wkroczyć na swój grunt.
Od lat nie wyprodukowali choćby po jednym prostym, budżetowym aucie na które stać byłoby 100% obywateli UE.
Zwykły, benzynowy motor max. 1.2 8V o mocy choćby 70KM i wielkości starego Fiata Sieny. Auto budżetowe bez wyświetlaczy, komputerków, skórzanych foteli i innych bajerów. W salonie u każdego producenta powinno stać coś takiego w kwocie nieprzekraczającej 12000 EURO.
Tymczasem, nawet Niemcy mają już wy...bane na Audi/BMW/MB i co raz więcej tam Mazdy, Hyundai, KIA i innych podobnych. Niemiec z Suzuki? Widział to ktoś w latach 80/90? :)
Toyota w UE lepiej się sprzedaje aniżeli Skoda?
Czemu?
Bo Skoda to zgodnie z wymową SZKODA?
Szybko koroduje i sypie się jak ... chciałem napisać Polonez Caro, lecz taki ATU PLUS mniej się mechaniczne sypał aniżeli każda nowa Fobia.
Szit kochany to my w UE produkujemy i co gorsza, chcemy za to 10x więcej kasy.

No i : co oznacza lepiej wykonany? Innym momentem te same śrubki poskręcane?

Jakiś czas temu TVN Turbo dostało propozycję zakupu chińczyka i rozebranie na części pierwsze w celu dokonania ekspertyzy materiału i części i co?
I nie ma producentów sponsorów, którzy zechcieliby po taniości odstrzelić konkurencję? :)
Najlepsze jest to, że nowym Mercedesem dzisiaj zrobisz tyle samo km ile nową KIA. W Merca jednak wsadzisz 1/4 Merca w markowe naprawy w czasie 15 lat. To się nie kalkuluje.
Jakość Merca W124 za 250.000zł to ja rozumiem ale nie auto za 250.000 za które już po 8 latach nikt nie da Ci nawet 60000 wiedząc, że przy przebiegu 250.000km będzie tam pół Merca do wymiany.

Usterki, które dzisiaj występują w A czy B a nawet C klasie przy przebiegach rzędu 200-250tys. wystepowały w W124 po przebiegu 600 tys.km albo i dalej.
Popatrz też, jak ruda ślicznie zjada młode Sprintery, prawie każdą Skodę.
Jechałem ostatnio 2 letnią E-klassą z jakimś małym Dieslem pod machą. I to ma być wyciszone auto??? I to ma być zawieszenie na wysokim poziomie???
Tragedia a nie samochód. Klasa E(ko) i łeb pęka po przejechaniu 700km przez Polskę?
Wstyd!

W124 odprężał podczas jazdy. Tamtym pancerniakiem można śmiało było robić Niemcy/Austria/Włochy na jednym podejściu. Przy 180km/h nocą mesio dosłownie płynął przyspawany do autobahnu a z E(ko) klasy po 700km dzisiaj wysiadasz zdezelowany i wypluty.
 

blayders

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
10.10.2018
Postów
2222
Porady
1
Punktów
498
Miasto
Podkarpacie
@PiweczkoPiwunio
1. Akurat sprinter to zły przykład bo stare sprinter'y były nie ocynkowane i tez je rdza a zżarła tyle że później ponieważ ludzie lepiej o nie dbali .
2. Stare samochody też dużej jeździły bo się o nie dbało , bo kosztowały więcej jak mieszkanie , odpalało się je z rana i czekało aż olej rozejdzie się po magistrali i do pióro w drogę a teraz odpala się i ogień pełna moc .
3. Dlaczego nie ma tanich samochodów :
a] Przed wejściem normy WLTP oraz wymogów bezpieczeństwa tak dało się kupić tani goły samochód poniżej 12 000 euro , ale ...
b] Kliencie oprócz flot przestali kupować golasy bo tak jak z telefonami chcieli by miały coraz więcej udogodnień .
W cennikach takie wersje były tylko nikt ich nie kupował .
4. Samochody od 2020 są nastawione na spełnianie rygorystycznych norm unijnych dlatego maja kupę wyposażania bezpieczeństwa oraz muszą jednocześnie mało ważyć by mało palic . Przekonaj Brukselę do powrotu do normy euro 5 .
6. Toyota to takie samo g... jak inne . Mam yarisa z 2017 i to nawet przy toyocie z lat 1996 nawet nie stało . Psuje się jak opętane jedynym plusem jest to ze masz 10 razy wiesze szanse na przeżycie w poważnym wypadku .
7. Dlaczego kia i temu podobne marki tak dobrze się sprzedają : z powodu długiej gwarancji (w niektórych przypadkach nawet 9 lat] której u niemieckiej konkurencji nie uświadczysz . maks. 2 lata i się nie znamy .
 
Ostatnia edycja:
Do góry Bottom