1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Szarpanie przy pszyspieszaniu 1.9 TDI 105 km

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika mcgawlak, 2-08 20 o 10:42.

  1. mcgawlak

    mcgawlak Nowy

    Offline
    Dołączył:
    Niedziela
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Witam. Od dłuższego czasu mam problem z szarpaniem auta przy pszyspieszaniu glownie obr 1700-2500 szczególnie na 2 i 3 biegu najmocniej szarpnie. Auto Seat Leon 1p z 2006 r 1.9 tdi 105 km.
    Turbina była regenerowana. Zawor EGR zaslepiony. Korekty wtryskow sprawdzane i są ok. Przeplywomierz brany na próbe nowy i zero efektu. Auto pali srednio 7l. Odpala na zimnym odrazu. Jakie mogą być tego przyczyny.
     
  2. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    4 085
    Docenione treści:
    2 095
    Przyczyną podstawową jest brak wizyty u mechanika...:)
     
    Stanisław 1946 lubi to.
  3. Radmor

    Radmor Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    1 065
    Docenione treści:
    313
    1. Wiedz o tym że zawór EGR powinien być sprawny ....a nie zaślepiony .Poza tym jest jeszcze wiele innych powodów które są lub mogą być przyczyną szarpania ....zaczynając od elektroniki ..po przez przewody podciśnieniowe ..paliwowe (niedostateczna drożność lub powietrze ) ...pompę wtryskową itd.itd . Tylko dokładna diagnoza u dobrego (kumatego :) ! ) mechanika może rozwiązać problem w Twoim aucie .
     
  4. mcgawlak

    mcgawlak Nowy

    Offline
    Dołączył:
    Niedziela
    Postów:
    2
    Docenione treści:
    0
    Byłem juz u mechanika. Przewod podciesnieniowy wymieniony. Sprawdzane cisnienie na cylindrach tez dobrze. Zadnych bledow nie ma. Dodam ze na zimnym silniku po odpaleniu tak nie szarpie tylko jak sie zagrzeje
     
  5. vwvzzz

    vwvzzz Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    10-12 15
    Postów:
    84
    Docenione treści:
    7
    Miasto:
    Betonów
    Wyrobione gniazda wtryskiwaczy, przy przyspieszaniu załapuja nieszczelność. Prosta rzecz do naprawy.