1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

t4 2003 rok 2.5 tdi zmienia się kąt wtrysku

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika wojt_22, 17-09 18.

  1. wojt_22

    wojt_22 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-07 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tczew
    Witam, mam t4 2.5 tdi auto ma problem z odpalaniem, w vcds w grupie 000 pokazuje około 110 po kliknięciu w basic setting zmienia się na 00 i gasnie przestawiłem pompę tak żeby w basic setting pokazywało około 55 wtedy w grupie 000 pokazuje 180 ale auto bardzo cięzko pali minute trzeba kręcic i oczywiście kupa dymu. zawsze jak miałem auto do ustawienia pompy to 2 tabela w grupie 000 pokrywała sie z basic setting . Już pomysły mi się skończyły , może któryś z forumowiczów miał podobny przypadek? czujnik temp. paliwa sprawdzony , przestawiacz sprawdzony , nastawnik sprawdzony.
     
  2. Mesiek

    Mesiek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-08 12
    Postów:
    715
    Docenione treści:
    100
    Miasto:
    PLE
    Kółko rozrządu na wale korbowem sprawdzane? Jeśli nie to se możesz ustawiać do usranej.
     
  3. wojt_22

    wojt_22 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-07 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tczew
    Jeszcze nie . Dodam tylko że na zimnym pali na dotyk cyrki zaczynaja sie jak nabiera temperatury
     
  4. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    2 632
    Docenione treści:
    310
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Ja nic nie rozumiem co ty napisales wez daj zdjecia z basic settings i graph tdi na rozgrzanym 86 stopni
     
  5. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 443
    Docenione treści:
    252
    Miasto:
    Radom
    Zerknij w rzeczywiste czy dynamiczny nie jest za bardzo do przodu ( jaki jest żądany). Może ktoś nieudolnie go zaadaptował.
     
  6. wojt_22

    wojt_22 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-07 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tczew
    Witam , dziś rano znów zabrałem się za t4 , koło i pompa na znak zegar w pompę ustawiłem na 55-56 odpalił od strzała ale znów biały dym silnik zimny podłączyłem vcds nagrałem film i tak jak wczesniej bez różnicy im cieplejszy tym gorzej i odpalać nie chce grupa 004 5.5 i 5.1
     
  7. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 443
    Docenione treści:
    252
    Miasto:
    Radom
    Pompa pada.
     
    misiek1394 i komar200 lubią to.
  8. 21golfista21

    21golfista21 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    9-10 17
    Postów:
    52
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Strzelin
    Ustaw w nastawach na 55
     
  9. pawcar

    pawcar Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    376
    Docenione treści:
    77
    Miasto:
    Zielona Góra
    Często gęsto też sam sterownik powoduje takie hece.
     
  10. wojt_22

    wojt_22 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-07 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tczew
    Kółko rozrządu sprawdzone , pompa na stół podmieniony nastawnik z n108 wymieniony zawór cisnienia przetłaczania , wyregulowana dawka , cisnienie przetłaczania , sprawdzilem prace przestawiacza wg danych producenta i nr pompy . Wszystko ok . Po nagrzaniu grupa 004 775 obr. Ign .time 1.8 i w nastepnej rubryce ign. Time skacze od 1.5 do 2.6 . Winetoo co masz na mysli zle zaadoptował ? Albo tak jak pisze pawcar sterownik szaleje .
     
  11. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 443
    Docenione treści:
    252
    Miasto:
    Radom
    Nastawnik to nie całą pompa, resztę owej sprawdziłeś? Miałem na myśli dynamiczny czy nie za bardzo do tyłu. A to koło pasowe wału sprawdziłeś czy nie poluzowane?

    Bo nie doczytałem, czyli dynamiczny ustawiony na 1.8 więc ok. A dawkę jaką masz na rozgrzanym?

    Jak ustawiłeś na zegar, rozrząd ok, to nie ma ch.ja we wsi, pompa pada albo podpiera zawory. Sprawdź ciśnienie sprężania na rozgrzanym. A weź że spróbuj jeszcze odłączyć ojca dyrektora (wtryskiwacz sterujący) może coś z nim nie tak.
     
    Ostatnio edytowano: 23-09 18
    komar200 i toomii76 lubią to.
  12. wojt_22

    wojt_22 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-07 17
    Postów:
    7
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Tczew
    Pompa na stole pw8 sterownik do pomp autoelektronika kędzia , w bok pompy wkrecony adapter do badania ruchu przestawiacza na powrocie manometr do ustawiania cisnienia przetlaczania i wszystko wychodzi ok. Dawka byla ustawiona 3.0 na cieplym dochodzi do 4 . Zapomialem napisac ze wczesniej jak byl cieply dawka skakała na zimnym 2.9 na cieplym 1.8 -10teraz juz nie skacze ostatnie podejscie z zegarem i na ciepłum grupa 000 w tabeli nr.2 wartosc 100 po kliknięciy basic setting w tdi graph 39
     
  13. winetoo

    winetoo Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    1 443
    Docenione treści:
    252
    Miasto:
    Radom
    Jak wyżej więc, próba bez dyrektora, może za wczasu się otwiera. A może faktycznie coś ze sterownikiem.
     
  14. scyzoryk

    scyzoryk Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-10 14
    Postów:
    417
    Docenione treści:
    70
    Miasto:
    Grajewo
    A filtr paliwa zmieniłeś? Może zapchany.