1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

T5 2.5 tdi 131KM szarpie 1600-2400 obrotów.

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Pajak78, 15-09 18.

  1. Pajak78

    Pajak78 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Witam szanownych użytkowników forum.
    Mam problem z t5
    Auto zaliczylo kilka warsztatów i nic
    Problem jest taki ze podczas przyspieszania w zakresie 1600-2400 obr strasznie szarpie samochodem poniżej i powyżej ok
    Sprzeglo sprawne
    Polosie też
    Nie dymi
    EGR zaslepiony i podłączone podciśnienie
    Ma ktoś może pomysł bo kończy mi się gotówką na naprawy.
     
  2. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 059
    Docenione treści:
    422
    Miasto:
    Radom
    Sprawdz pompowtryski po numerze czy wszystkie takie same i czy takie być powinny. Do zmierzenia ciśnienie paliwa na powrocie z pompy tandemowej.
     
  3. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 752
    Docenione treści:
    1 761
    Miasto:
    turek
    pompeczki, albo wałeczek się powoli wyciera...
     
    misiek1394 lubi to.
  4. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 178
    Docenione treści:
    399
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    A moze puszczają bokiem po oringach
     
  5. arni_poznań

    arni_poznań Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    29-11 10
    Postów:
    9 661
    Docenione treści:
    1 607
    Miasto:
    PZ
    Elektronicznie sterowany EGR zaślepiony i co ? Check engine wyeala czy nie ?
     
  6. Pajak78

    Pajak78 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Nie ma elektronicznego tylko mechaniczny na podcisnienie
     
  7. Pajak78

    Pajak78 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Dzisiaj podczas tankowania,zauważyłem że zbiera się w zbiorniku dość duże ciśnienie.
    Efekt był taki ze po odkreceniu wlewu paliwa wypchnelo aż korek i poleciała para/dym dość sporo ciśnienie też było wysokie, może to jest związane z szarpaniem
     
  8. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 752
    Docenione treści:
    1 761
    Miasto:
    turek
    Jak najbardziej.
     
  9. Pajak78

    Pajak78 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Cos wiecej w temacie?
     
  10. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 752
    Docenione treści:
    1 761
    Miasto:
    turek
    pojeździj z odkęconym korkiem i się dowiesz. jak nie będzie zmiany, to znaczy, że problem jest nie tu.
     
  11. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    2 057
    Docenione treści:
    832
    Miasto:
    WWA
    Ta.. to auto widziało warsztat...:meh: jak świnia niebo...:D
    Jak cię nie stać na auto, to trzeba było se rower z ,,biedronki,, kupić... to by cię było stać na naprawy...:D
    Jak do dentysty idziesz z bolącym zębem, to też tak jęczysz, że ci się gotówka kończy...:bored:
     
    dimitriew lubi to.
  12. Pajak78

    Pajak78 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Wiec tak drogi kolego na warsztach wymienili juz:
    Obie polski wraz z przegubami
    Sprzeglo kompletne
    Koncowki
    Zaslepili egr
    Nie zaliczona ilość razy pod kompem błędów brak więc nie wiedzą o co chodzi.
    Nie jęczę ale przez miesiąc poszło ponad 5k a efektu brak.

    Jesli nie chcesz pomóc a jedynie komuś dopierdolic to idz pobiegać czy cos.

    Korek odkrecony bez rezultatu dalej to samo

    @WOODOO skoro jesteś taki mądry powiedz gdzie a wstawię na twój warsztat, jeśli nie jest za daleko

    Moze to ogarniesz od reki
     
    Ostatnio edytowano: 16-09 18
  13. WOODOO

    WOODOO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-08 14
    Postów:
    2 057
    Docenione treści:
    832
    Miasto:
    WWA
    1 Nie robię vaga (ostatniego dotykałem ze 3 lata temu:D)
    2 Pracuję w legalnym warsztacie tzn. , że przed wstawieniem auta klient podpisuje zlecenie - jeżeli naprawa się nie uda to klient po prostu nie płaci- co prawda jeszcze się to nie zdarzyło:D ale taka jest zasada:D

    Sorry, że tak może zbyt porywczo się wypowiedziałem, ale loguje się tu pełno paprako- lepiaczy co to najpierw starają się sami grzebać- później odwiedzą wszystkich ,,stodolarzy,, w okolicy, a jak już pół powiatu garażowców się wyłoży na ich szrocie to piszą tu na forum i oczekują cudów...:meh:
    Dziękuję, ale jakieś 15 minut temu wróciłem z ,,siłki,,- w zdrowym ciele zdrowy duch:Dpolecam:D
    Patrz pkt. 1- a jak by już to zasadniczo mam terminy na min. 2 tygodnie do przodu...:Dtak, że ten tego... od ręki nie da rady:meh:

    I jeszcze zasadnicze pytanie: PO CO PŁACISZ JAK CI NIC NIE NAPRAWILI ???:eek::woot:
     
  14. Pajak78

    Pajak78 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Odpowiadam, wie Pan było uszkodzone to trzeba było wymienić więc wymienili sumy.

    Kupę lat pracowałem jako mechanik, niestety od 6 lat mam implanty w kręgosłupie i nie wolno mi pracować więc sam nie naprawie.
    Coz mi pozostało jak jak masz jakiś pomysł to podrzuć sam sprawdzę.

    Codziennie dzieci do szkoly odstawiamy więc auto mi potrzebne te 100km dziennie jakoś trzeba przeżyć z tym szarpaniem
     
  15. PySIEK

    PySIEK Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    10-11 14
    Postów:
    340
    Docenione treści:
    50
    Miasto:
    Podlaskie
    Adres strony:
    Logi z pompowtryskiwaczy i cisnienie na tandetne
     
  16. Pajak78

    Pajak78 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Jutro zrobię, mam jakąś podróbke Delphi powinien dać rade
     
  17. Pajak78

    Pajak78 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Tak na marginesie, jak auto jest zimne jest ok szarpanie minimalne, prawie nie wyczuwalne.
    Komputer pokazuje temp paliwa 108stopni czy to normalne?
    Logo zgram wieczorem to wrzucę
     
  18. Diagbox10

    Diagbox10 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    5-04 18
    Postów:
    3 178
    Docenione treści:
    399
    Miasto:
    trasa lublin siedlce
    Albo tester do kitu albo czujnik temp w pompie. A moze to w fajranheitach
     
  19. Pajak78

    Pajak78 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    15-09 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Nie w Celsjusza
     
  20. dimitriew

    dimitriew Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    16-06 11
    Postów:
    1 059
    Docenione treści:
    422
    Miasto:
    Radom
    Stanowczo za dużo. Uważam, że normalnie powinno być 65-75 stopni