Witam, robiłem test akumulatora oraz napiecie alternatora wyszyły mi takie wyniki:
Test aku :
Soc: 12.13V
CCA Nominalny 640 EN
CCA Faktyczny 669 EN
Dobry - Doładuj!
Sran techniczny akumulatora 100%
Stan Naładowania 55%
Rozumiem że akumulator jest sprawny po tym wydruku lecz co do testu alternatora nie jest już chyba tak kolorowo a więc
Test Alternatora/Rozruchu:
Napięcie Rozruchu
5.34V Za Małe
Test ładowania bez obciązenia/pod obciążeniem
bez obc. 8.02V
pod obc. 8.02V
Pulsacja Napięcia:
Brak Pulsacji
Dodam jeszcze że po wyłączeniu silnika i włączeniu zapłonu na zapalonych światłach stan naładowania aku z 55% zaczął spadać do 41%
Czy alternator w tym wypadku wymaga regeneracji??
Dodam jeszcze ze od jakiegoś czasu zaczeła swirowac temperatura zewnętrzna, wymieniłem czujnik błąd został usunięty a czujnik dalej potrafi wskazywac za 3 lub 4 odpaleniem błędną temperature ( błąd ktory był to cos z zwarciem do masy lecz nie pamietam czy + czy - ) czy może to byc wina alternatora?
Liczę że ktoś znajdzie się kto mógłby mi na moje pytanie odpowiedziec
Test aku :
Soc: 12.13V
CCA Nominalny 640 EN
CCA Faktyczny 669 EN
Dobry - Doładuj!
Sran techniczny akumulatora 100%
Stan Naładowania 55%
Rozumiem że akumulator jest sprawny po tym wydruku lecz co do testu alternatora nie jest już chyba tak kolorowo a więc
Test Alternatora/Rozruchu:
Napięcie Rozruchu
5.34V Za Małe
Test ładowania bez obciązenia/pod obciążeniem
bez obc. 8.02V
pod obc. 8.02V
Pulsacja Napięcia:
Brak Pulsacji
Dodam jeszcze że po wyłączeniu silnika i włączeniu zapłonu na zapalonych światłach stan naładowania aku z 55% zaczął spadać do 41%
Czy alternator w tym wypadku wymaga regeneracji??
Dodam jeszcze ze od jakiegoś czasu zaczeła swirowac temperatura zewnętrzna, wymieniłem czujnik błąd został usunięty a czujnik dalej potrafi wskazywac za 3 lub 4 odpaleniem błędną temperature ( błąd ktory był to cos z zwarciem do masy lecz nie pamietam czy + czy - ) czy może to byc wina alternatora?
Liczę że ktoś znajdzie się kto mógłby mi na moje pytanie odpowiedziec
