• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Tester diagnostyczny z obsługą IMO

maniek_error

Początkujący
Dołączył
13.11.2014
Postów
9
Punktów
0
Wiek
29
Witam wszystkich,
Jestem na etapie poszukiwań w miarę uniwersalnego testera diagnostycznego z możliwością dorabiania kluczy(pilotów). Temat jest mi narazie nieznany ale dla chcącego nic trudnego. Do tej pory głównie używałem zwykłego testera Autel MK808 który takich funkcji nie posiadał, do momentu gdy gość skasował mnie 800zl za dorobienie klucza do infiniti. Podłączył do auta Autel IM508 i jakimś innym sprzętem dorobił grot. Wiem ze jeszcze daleka droga do ogarnięcia tego wszystkiego ale najpierw muszę kupić jakiś tester, ponieważ swoj Autel sprzedałem. Zastanawiam się nad Autel im508 lub modem wyższym im608, czy ktoś z Was ogarnia ten temat? Warto wydać kasę na im608? Przekonuje mnie fakt ze oba urządzenia obsługują zarówno imo jak i standardowe opcje testera diagnostycznego, nie wiem czy każdy tak ma czy nie ale te tak maja. Może macie jakiś inny sprzęt warty uwagi? Jakiś xhorse? No i druga sprawa to jakim sprzętem dorabiać groty? Jeśli macie jakaś literaturę w tym temacie to chętnie poczytam. Pozdrawiam
 

Dale

Gaduła
Dołączył
27.04.2017
Postów
86
Punktów
7
Witam wszystkich,
Jestem na etapie poszukiwań w miarę uniwersalnego testera diagnostycznego z możliwością dorabiania kluczy(pilotów). Temat jest mi narazie nieznany ale dla chcącego nic trudnego. Do tej pory głównie używałem zwykłego testera Autel MK808 który takich funkcji nie posiadał, do momentu gdy gość skasował mnie 800zl za dorobienie klucza do infiniti. Podłączył do auta Autel IM508 i jakimś innym sprzętem dorobił grot. Wiem ze jeszcze daleka droga do ogarnięcia tego wszystkiego ale najpierw muszę kupić jakiś tester, ponieważ swoj Autel sprzedałem. Zastanawiam się nad Autel im508 lub modem wyższym im608, czy ktoś z Was ogarnia ten temat? Warto wydać kasę na im608? Przekonuje mnie fakt ze oba urządzenia obsługują zarówno imo jak i standardowe opcje testera diagnostycznego, nie wiem czy każdy tak ma czy nie ale te tak maja. Może macie jakiś inny sprzęt warty uwagi? Jakiś xhorse? No i druga sprawa to jakim sprzętem dorabiać groty? Jeśli macie jakaś literaturę w tym temacie to chętnie poczytam. Pozdrawiam
Sprawdź ile kosztuje abonament na im608, przestaniesz się dziwić dlaczego tyle Cię skasował.
 

david2291

SuperMechanior
Dołączył
1.07.2011
Postów
1090
Punktów
110
Wiek
29
Mam nowego xhorsa key tool plus. Jesli chcesz robic glownie niemce to OK reszta tak srednio. Ja jestem srednio zadowolny.
Autel jest spoko. Jak chcesz miec w jednym testerze diagnostyke na dobry poziomie to tylko autel im608. Autel im508 plus przystawka do programowanie i gbox i pokrycie immo masz jak w 608 ale diagnostyki brak tylko immo.
608 jest bardzo drogi w utrzymaniu i nie zrobi bmw ani mietka kodowan online do tego potrzebujesz 908
Niestety brak zlotego srodka
 

blayders

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
10.10.2018
Postów
1002
Punktów
196
Miasto
Podkarpacie
Bawienie się w kluczyki to bardzo droga zabawa :
1. W starszych samochodach musisz albo mieć kod immo , albo sprzęt który wyciągnie ten kod z samochodu oraz sprzęt do zakodowania klucza .
2. W nowych musisz mieć sprzęt który emuluje kodowanie online .
3. Musisz mieć na stanie czyste kluczyki . Fajnie mieć sprzed do odnawiania używanych kluczyków .
Myślę ze tak z 30-40 tys. na start . Jeśli się mylę to koledzy mnie poprawią .
 

maniek_error

Początkujący
Dołączył
13.11.2014
Postów
9
Punktów
0
Wiek
29
Im508 nie obsługuje diagnostyki? Jeśli chodzi o abonament to jeszcze nie ma takiej tragedii. Z Francuzami nie będzie problemu?
 

david2291

SuperMechanior
Dołączył
1.07.2011
Postów
1090
Punktów
110
Wiek
29
Roznica miedzy Im508 i 608 to brak diagnostyki oraz brak przystawki programatora ktora jest potrzebna do pracy na stole np jak masz zgubione wszystkie klucze i trzeba modul odczytac oraz podstawa wlasciwie przy pracy z mercedes i bmw. Im508 mozesz w te przystawke doposazyc natomiast w diagnostyke nie.
Ja bede teraz kupowal 508 ale mam juz 908 do diagnostyki
 

Misiek

Administrator
Dołączył
6.10.2010
Postów
6023
Porady
3
Punktów
2166
Miasto
Szczecin
WWW
auto-mis.szczecin.pl
A czy 608 ma diagnostykę na poziomie typowego autela do diagnostyki? Wiem, że nie ma online Merca i BMW ale poza tym wszystko jest to samo?
 

david2291

SuperMechanior
Dołączył
1.07.2011
Postów
1090
Punktów
110
Wiek
29
Pytalem besposrednio u zaufanej osoby ktora tym handluje i twierdzi ze wszystko jest to samo z wyjatkiem merca i bmw online
 

maniek_error

Początkujący
Dołączył
13.11.2014
Postów
9
Punktów
0
Wiek
29
0FC4EFC2-8B30-4C39-8874-51E8C9EFAB31.jpeg To jest screen z filmu porównującego te dwa urządzenia. Czy Waszym zdaniem im608 jest warty swojej ceny czy na początek lepszy będzie im508 plus? Już pomijając fakt czy drogi czy nie ale czy ma to sens. Czy np takim im508 plus dorobię kartę do Renault megane itp?
 

david2291

SuperMechanior
Dołączył
1.07.2011
Postów
1090
Punktów
110
Wiek
29
Moim zdaniem to zalezy jakim sprzetem juz dysponujesz i ile masz pracy.
Ja rok temu kupilem 908 wiec nie ma dla mnie sensu tyle dokladac do 608 wiec wezme sobie 508 plus.
Z 908 jestem zadowolny a na temat strony immo sie wypowiem jak juz kupie i troche popracuje
 

maniek_error

Początkujący
Dołączył
13.11.2014
Postów
9
Punktów
0
Wiek
29
Do tej pory pracowałem na Autel mk808 nic lepszego nie było mi potrzebne, tym bardziej, że już swojego warsztatu nie prowadzę. Używałem go raczej do swoich potrzeb No i do napraw aut znajomych. Bardzo często auta które do mnie przyjeżdżały nie miały kluczy i musiałem płacić za dorobienie. Narazie wybór padł na Autel IM508 z programatorem XP400PRO, za jakieś 6 tygodni do mnie dopłynie i będę walczył. Na pierwszy strzał idzie citroen c5 x7 zobaczymy czy sprzęt to ogarnie No i czy ja tez to ogarnę. Czy ktoś z Was miał styczność z jakimś sprzętem czyszczącym stare klucze? Myśle nad KEY CLEANER TOOL ale czy jest sens go kupować za 1k jak nowe klucze które obsługuje są dość tanie? Czy jest on w stanie wyczyścić klucze nowszych aut?
 

david2291

SuperMechanior
Dołączył
1.07.2011
Postów
1090
Punktów
110
Wiek
29
Mozna kombinowac tam gdzie klucze sa drogi typu bmw, audi. Mam do tego vvdi.
Ze sprzetami typu opel czy francuz nie ma sensu moim zdaniem bo jest latwo i tanio dostepne.
Tak czy inaczej musisz kupic nowy grot i obudowe bo starej poniszczonej przeciez nikt nie chce
 
Dołączył
3.05.2021
Postów
3
Punktów
1
W kwestii kodowań kluczyków mogę polecić testery xHorse K tool Plus oraz Im508&xp400 którego posiadam. Niestety im508 nie nadaje się zbytnio do diagnostyki, choć podstawy ogarnia oraz łatwo się łączy z większością marek. Kiedyś jeszcze miałem pożyczony parę razy OBDStar i też dawał radę. Co to abonamentu w serii autel IM to wiem, że najtaniej wychodzi zakup z pozycji testera. Za 508kę chcą ok 2100-2200 brutto, a 608 ok 3300-3400brutto (sprawdzone).
 
Do góry Bottom