1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Toyota 2.2 D-CAT 177KM problem z utratami mocy

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika SEBI1978, 25-09 18.

  1. SEBI1978

    SEBI1978 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-09 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    CGR
    Szanowni koledzy walcze z Toyotka a konkretnie z utratami mocy, w autku brak błedów, nowy EGR, zowy zaworek N75, geometria w turbinie chodzi płynnie w całym zakresie , nowe filtry, autko do 2 tys straszny muł, po przekroczeniu 2 tys pocisk, ale jezeli trzymam go na obrotach podczas jazdy ok 4 tys to urywa moc i za chwile wraca , nieraz kiedy stane przy swiatłach brak mocy wogole i za chwile złapie i ciagnie jak wsciekła.wtryski w normie w parametrach.
     
  2. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 988
    Docenione treści:
    2 015
    Miasto:
    turek
    Jak jest fap, to go sprawdź.
    Tuscon miał to samo. IMG_20180822_131717.jpg
     
    pawel2406, dimitriew oraz komar200 lubią to.
  3. fructon

    fructon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    26-04 12
    Postów:
    1 707
    Docenione treści:
    584
    Miasto:
    Kraków
    Adres strony:
    Jakie jest cisnienie paliwa w cr???
     
  4. SEBI1978

    SEBI1978 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-09 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    CGR
    Nie napisałem jednej moze szczegolnej wiadomosci jak podcisnienie na grudzke turbiny mam bezposrednio spiętą wezykiem z pompa vavu omijajac zaworek autko od dołu ciagnie idealnie,lecz szarpie po przekroczeniu 3 tys , przypuszczam ze ma za wysoko powietrza dlatego szarpie po przekroczeniu 3 tys .
     
  5. Kamil29

    Kamil29 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    23-07 13
    Postów:
    142
    Docenione treści:
    6
    Miasto:
    Jedlina Zdrój
    sprawdz lub powymieniaj podciśnienia i przy gruszce turbo,przepływka jest sprawna?
    robione cos było przy turbinie?jeśli tak to wszystko dobrze poskładane w środku?
    może cos jest nie tak z mapsensorem w rurze rozgałęznej?
     
  6. SEBI1978

    SEBI1978 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-09 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    CGR
    wezyki wymieniłem na samym poczatku , nic nie pomogło , dlatego dla pewnosci został zainstalowany nowy N75, turbina jest nie dotykana od nowosci, autko ma przejechane 201tys km, ma usunietego FAP bo było przypuszczenie na jego niesprawnosc,ale było bez zmian , klient zamontował nowy dpf i wrocił z mapa do org.
     
  7. B.A.S.

    B.A.S. Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    3-02 17
    Postów:
    142
    Docenione treści:
    46
    Miasto:
    Kraśnik/Pruszków
    Po zapaleniu zaciąga gruche przy turbinie?
     
    dimitriew lubi to.
  8. SEBI1978

    SEBI1978 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-09 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    CGR
    TAK GRUCHE WCIAGA DO KONCA NA ZAWORKU , ale z zaworkiem nie ma mocy do 2 tys tak jakby przy ruszaniu autkiem ja opuszczało, natomiast na podpietym bezposrednio wezyku z pompy waku do grusszki moc jest opd samego dołu lecz jak dojdzie do 3 tys szarpie silnikiem, silnik na postoju wkreca sie max do 4tys a jak normalnie spieta gruszka przez zaworek wkreca sie do maxa obrotow
     
  9. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 988
    Docenione treści:
    2 015
    Miasto:
    turek
    Sterowanie umarło. Zaworek podmien na początek. Na krótko jak zrobisz to przeladowuje na wyższych obrotach. Dlatego szarpie. Przez zaworek pewnie za szybko upuszcza i brak mocy.
     
  10. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 350
    Docenione treści:
    645
    Miasto:
    Szczecin
    Pisze że wymieniał zaworek. Ale parametrów z szyny nie podał.
     
  11. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 988
    Docenione treści:
    2 015
    Miasto:
    turek
    to mogą wtryski broić. czasami bez podmiany czegoś, nie rozwikła się zagadki.... znam to z autopsji...
     
    komar200 lubi to.
  12. SEBI1978

    SEBI1978 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-09 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    CGR
    A wiec jezeli chodzi o ciśnienia na rampie, to wyglada to tak jade autkiem jednostajna szybkoscia uzyskujac na 3 biegu obroty 2tys i jak cisnienia ma ok 430bar jest moc ale sam automatycznie straci moc i w tym momencie cisnienie rosnie do ok 1100bar i za chwile moc wraca i cisnienie do ok 430bar tak jest jak jezdze z ominietym zaworkiem turbo gdzie od dołu wgniata w siedzenia, ale jezeli wszystko zepne jak jak byc powinno i to mnie dziwi ze gruszka jest tak samo wciagnieta a autko nie jedzie do 2 tys po 2 tys moc super ale jezeli jade przez dłuzszy odcinekna obrotach jednostajnych ok 4tys autko zachowuje sie tak jak na obrotach gdzie grudszka spieta jest na sztywno z vaku. i w tym momencie cisnienie na rampie spada dook 700bar i za chwile sam znowu zaczyna odzyskiwac moc. nie odzywałem sie tyle czasu bo nawet zbiornik wymontowałem ale tak wszystko czysciutke. rece opadaja czyżby pompa tak szalała.
     
  13. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 988
    Docenione treści:
    2 015
    Miasto:
    turek
    Do sprawdzenia Regulator ciśnienia i powrót paliwa. Tak myślę, ale może być też coś innego.
     
  14. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 388
    Docenione treści:
    665
    Miasto:
    łódź
    odepnij przepływke i przejedz sie ;)
     
  15. SEBI1978

    SEBI1978 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-09 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    CGR
    z odpietą przeoływka wogole nie chce jechac i obroty 3 tys , tryb awaryjny
     
  16. SEBI1978

    SEBI1978 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    21-09 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    CGR
    dzis wrociłem do toyoty kiedy jade z jednostajna predkoscią obroty silnika ok 2600 autko traci moc i za chwile wraca , pedał gazu cały czas rowno wciśniety, jedyne co zauważyłem w parametrach to kiedy ciagnie ok to cisnienie mam ok950bar , a kiedy straci moc cisnienie spada do 640bar, pompa juz podstawiona z innego autka ktore chodzi super. grudzka od turbo wciagnięta na max , egr jest nowy , chyba serwis sie kłania i testowanie serwisówka bo w nim jest w podgladzie parametrow podglad wartosci zadanych i obecnych, uniwersale tego nie maja ,
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. wyjepronlem z turbina toyota 2 2 dcat

    ,
  2. brak mocy silnik 2.2dcat 177km

    ,
  3. toyota 2.2 d-cat nie jedzie do 2000 tys obrotów