1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Toyota Yaris

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Xvariox, 25-05 19.

  1. Xvariox

    Xvariox Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-05 19
    Postów:
    40
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Garwolin
    Trafił do mnie Yaris 1,4 D4D.
    Ciśnienie zmierzone i na 3 pokazuje 6Bar.
    Pytanie- Czy słupek Z FR podejdzie do JP?

    Mam dylemat czy ściągnięcie głowicy w celu namierzenia przyczyn słabego sprężania na trzecim tłoku nie spowoduje zmian w ustawieniu wału korbowego.
    Stąd moje pytanie, czy słupek z auta o nr. vin FR będzie pasował do auta produkowanego w Japonia.
    Czy łańcuch rozrządu ma takie samo ustawienie?
    Jakie luzy zaworowe po zamontowaniu głowicy na nowej uszczelce ustawić?
    Słupek będzie używany, głowica po remoncie a uszczelka nowa.
    Dziękuję za wszelkie porady.
     
  2. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    7 400
    Docenione treści:
    4 112
    Miasto:
    turek
    6 bar to trochę mało.
    Czekam z niecierpliwością na podziękowanie.
     
  3. Xvariox

    Xvariox Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-05 19
    Postów:
    40
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Garwolin
    Chodzi o to ze na trzecim cylindrze pokazało 6 bar a na pozostałych od 22 do 28.
    Pomiar nie jest zbyt dokładny ponieważ silnik nie odpala.
    Podejrzewam że trzeba bedzie wymienić cały silnik stąd moje zapytanie.
     
  4. Auto.Klinika

    Auto.Klinika Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 256
    Docenione treści:
    604
    Miasto:
    Zielona Góra
    Próby olejowe i inne możliwości diagnostyki przed rozebraniem co podpowiedziały, bo z góry się nastawiać na słupek ??
     
  5. Xvariox

    Xvariox Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-05 19
    Postów:
    40
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Garwolin
    nie odpala więc trudno o próby olejowe
     
  6. Auto.Klinika

    Auto.Klinika Grupa Wsparcia Technicznego

    Online
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    2 256
    Docenione treści:
    604
    Miasto:
    Zielona Góra
    Na trzech sprawnych też powinien odpalić. Chyba źle szukasz
     
  7. Xvariox

    Xvariox Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-05 19
    Postów:
    40
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Garwolin
    jeszcze go nie rozebrałem ale pokazuje błąd zapłonu trzeciego cylindra, pewnie wtryskiwacz się wysypał i rozwalił cylinder
     
  8. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 656
    Docenione treści:
    720
    Miasto:
    Szczecin
    Częste wypalanie DPF to powoduje ,jazda na 5-tym biegu w mieście, czasami na trzecim korba wychodzi przez blok.
    Szukaj drugi silnik .
     
  9. Xvariox

    Xvariox Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    25-05 19
    Postów:
    40
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Garwolin
    950zł. goły słupek. z FR, ja mam Japan.
    Podejdzie?
    Jak to wycenić na gotowo?