1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Trafic 2001 1.9 DCI paliwo jest, ale nie odpala

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika stryj16, 21-05 20.

  1. stryj16

    stryj16 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-05 14
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Pisarzowice
    WItajcie. Panowie sprawa taka, EGR zamknięty, pompa paliwa w zbiorniku działa, filtr paliwa drożny, ciśnienie na szynie w trakcie kręcenia 240bar i więcej, zaworek w pompie podmieniany, przepływomierz nowy, błędy początkowo to błąd zgodności wałków rozrządu, ale błąd się usunął i nie pojawił się ponownie, silnik odpalił na plaku, chwilę pracował na paliwie, ale obroty po chwili spadały do momentu aż zgasł. Finalnie błędów brak, silnik kręci jak szalony, ale nie odpala.
    Klapy gaszącej niema.
    Co jeszcze sprawdzić?
     
  2. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    5 219
    Docenione treści:
    1 410
    Miasto:
    Kaczory
    Rozrząd.
     
  3. stryj16

    stryj16 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-05 14
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Pisarzowice
    Ale chyba nie odpaliłby wtedy na plaku
     
  4. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    82
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    Aylesbury
    Rozrząd ,ew wtryski czy nie leją na przelewy.Synchronizacja jest ? 240bar ,wydaje się że to trochę za mało ,myślę że gdyby było 280 ,powinno być ok.
     
  5. stryj16

    stryj16 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-05 14
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Pisarzowice
    Jutro będę go sprawdzał przez ddt, będę wiedział więcej.
    Zdjąłem przelewy z wtryskiwaczy, kręciłem rozrusznikiem, jakaś minimalna ilość paliwa się pojawiła, ale nie wiem czy to coś powie.
     
  6. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    12 103
    Docenione treści:
    6 317
    Miasto:
    turek
    Klin na wałku pewnie poszedł.
     
  7. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    5 219
    Docenione treści:
    1 410
    Miasto:
    Kaczory
    Też to obstawiam.
     
  8. stryj16

    stryj16 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-05 14
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Pisarzowice
    Na którym wałku?
     
  9. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    82
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    Aylesbury
    Tam jest jeden wałek
     
    stryj16 lubi to.
  10. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    5 219
    Docenione treści:
    1 410
    Miasto:
    Kaczory
    :) rozrządu.
     
  11. stryj16

    stryj16 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-05 14
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Pisarzowice
    Nie jest to wina klina, samochód odpalił, po dłuższym potrzymaniu na plaku zaciągnął paliwo i już sam pracował. Była nieszczelnosc na przelewie, myślałem że przez noc potrafi się paliwo cofnąć. Po wymianie wężyka już cały czas odpalał, ale po nocy już nie odpalił.
    Na komputerze pokazuje że walki są zsynchronizowane, ciśnienie paliwa przy kręcenia rozrusznikiem to nawet 300bar i więcej.
     
  12. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    12 103
    Docenione treści:
    6 317
    Miasto:
    turek
    a w temacie napisałeś że paliwo jest...
     
  13. stryj16

    stryj16 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-05 14
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Pisarzowice
    Bo było, wszędzie gdzie popuściłem tam paliwo się lało, a ciśnienie na szynie rosło.
    Musiałem go wczoraj z 10 sekund trzymać na plaku żeby zaczął reagować na pedał gazu, później już cały czas wszystko działało. Dzisiaj rano znowu to samo
     
  14. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    82
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    Aylesbury
    Napisałes wcześniej ,ze pompuje tylko 240bar ,odpowiedziałem ci ,że to za mało i to prawda ,ale dziwne jest to że jeśli twierdzisz ,ze auto się zapowietrza, gdyby tak było ,to nie uzyskał byś nawet tych 240bar.
     
    Ostatnio edytowano: 23-05 20
  15. stryj16

    stryj16 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-05 14
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Pisarzowice
    Silnik to f9q, nie sprawdzałem wtryskiwaczy.
    Ile musi mieć na szynie żeby wtryskiwacze się otworzyły?
     
  16. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    82
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    Aylesbury
    Przynajmniej 280 ,sprawdź wtryskiwacze kolego ,bo jak masz podczas próby startu 240 bar ,znaczy że ciśnienie jako takie jest ,wtrysk ,któryś może dawać na przelew.
     
    stryj16 lubi to.
  17. stryj16

    stryj16 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-05 14
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Pisarzowice
    W momencie jak już miałem go palącego, ciśnienie w trakcie kręcenia rozrusznikiem było nawet ponad 300
    Czyli teraz zdjąć przelewy i sprawdzać w trakcie kręcenia rozrusznikiem z którego paliwo leci?
     
  18. Daniel0515

    Daniel0515 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-11 17
    Postów:
    82
    Docenione treści:
    13
    Miasto:
    Aylesbury
    Możesz ,aczkolwiek proponował bym (jeśli masz taką możliwość) podmianke wszystkich i sprawdzenie czy problem zniknął ,dopiero potem znalezienie tego winnego wtrysku ,ale jak wolisz obydwie opcje są ok
     
    stryj16 lubi to.
  19. stryj16

    stryj16 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-05 14
    Postów:
    108
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Pisarzowice
    Ok. Dzięki za pomoc
     
    diwad1 lubi to.
  20. diwad1

    diwad1 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-03 15
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    witam
    czy diagnoza została odkryta