Potrzebuję waszej opinii szukam auta .
a) dobrze jeźdżącego na lpg,
b) trwałego, które nie rdzewieje szybo,
c) by ceny części były rozsądne i nie biły po porfelu.
d) auta któremu nie będzie przeszkadzała jazda na krótkich dystansach ( taka praca)
e) proste w naprawach z dużą gamą części
Szukam więc woła roboczego z lpg możliwie najtańszego w eskploatacji z dobrą blacharką i trwałym silnikiem, którego nie będą trapić usterki
Musi to być kombi lub suv ewentualnie.
Pojemność od 1.4 do 2.0.. też nie ma to dla mnie znaczenia
Marka nie ma żadnego znaczenia , auto ma być do 30 tys zł a ale może być też tańsze.
Macie dużą wiedzę proszę mi coś doradzić.
a) dobrze jeźdżącego na lpg,
b) trwałego, które nie rdzewieje szybo,
c) by ceny części były rozsądne i nie biły po porfelu.
d) auta któremu nie będzie przeszkadzała jazda na krótkich dystansach ( taka praca)
e) proste w naprawach z dużą gamą części
Szukam więc woła roboczego z lpg możliwie najtańszego w eskploatacji z dobrą blacharką i trwałym silnikiem, którego nie będą trapić usterki
Musi to być kombi lub suv ewentualnie.
Pojemność od 1.4 do 2.0.. też nie ma to dla mnie znaczenia
Marka nie ma żadnego znaczenia , auto ma być do 30 tys zł a ale może być też tańsze.
Macie dużą wiedzę proszę mi coś doradzić.
Audika aż szkoda traktować jako samochód roboczy
Tak bym to widział (posegregowane cenowo i prestiżowo):
),a tył-kanapa złożona na stałe,wszystko do bagażnika idzie tak jak leci
ostatnio przewiozłem 2 motocykle i troche gratów,500kg w bagażniku