Witam
Chodzi o Iveco daily z 2008 r . silnik 2.3 . Auto gaśnie po ponownym naciśnięciu gazu, m/w wygląda to tak iż ruszając z jedynki po wejściu na obroty , wrzucam 2 bieg obroty naturalnie spadają dociskamy gaz i auto gaśnie. Auto ponownie odpala bez problemu na dotyk, na wysokich obrotach nie gaśnie, ogólnie nie zawsze gaśnie j/ w , zdarza się tak do kilkunastu razy na dzień, auto śmiga na kurierce.
Na wyświetlaczu Iveco wywala błąd edc o numerze 081.
Odczytując to autocom-em :
251- ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej max. wartości progowej
151 - układ wysokiego ciśnienia , powyżej max . wartości progowej
Pompa wstęp w baku działa trzyma ciśnienie, filtr paliwa wymieniony,obudowa filtra z czujnikiem wymyta, podmieniony potem wymieniony na nowy regulator na pompie cr . Po zrobieniu przelewów jeden wtrysk tylko troszkę odbiegał od reszty, ale i tak wszystkie wypadly w normie. Przedmuchalem powrót do baku.
Podmieniona też listwa z czujnikiem ciśnienia.
Podmienilem też przepustnice, sprawdzałem EGR , myśląc że odcina powietrze.
Czy może być tak iż jeden z wtrysków się blokuje ( cewka zawiesza) i robi takie wariacje. Jak to sprawdzić , czy zostaje tylko wyciągnięcie i do pompiarza.
Proszę o podpowiedź ?
Chodzi o Iveco daily z 2008 r . silnik 2.3 . Auto gaśnie po ponownym naciśnięciu gazu, m/w wygląda to tak iż ruszając z jedynki po wejściu na obroty , wrzucam 2 bieg obroty naturalnie spadają dociskamy gaz i auto gaśnie. Auto ponownie odpala bez problemu na dotyk, na wysokich obrotach nie gaśnie, ogólnie nie zawsze gaśnie j/ w , zdarza się tak do kilkunastu razy na dzień, auto śmiga na kurierce.
Na wyświetlaczu Iveco wywala błąd edc o numerze 081.
Odczytując to autocom-em :
251- ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej max. wartości progowej
151 - układ wysokiego ciśnienia , powyżej max . wartości progowej
Pompa wstęp w baku działa trzyma ciśnienie, filtr paliwa wymieniony,obudowa filtra z czujnikiem wymyta, podmieniony potem wymieniony na nowy regulator na pompie cr . Po zrobieniu przelewów jeden wtrysk tylko troszkę odbiegał od reszty, ale i tak wszystkie wypadly w normie. Przedmuchalem powrót do baku.
Podmieniona też listwa z czujnikiem ciśnienia.
Podmienilem też przepustnice, sprawdzałem EGR , myśląc że odcina powietrze.
Czy może być tak iż jeden z wtrysków się blokuje ( cewka zawiesza) i robi takie wariacje. Jak to sprawdzić , czy zostaje tylko wyciągnięcie i do pompiarza.
Proszę o podpowiedź ?