• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Ustawienie kierownicy pod czujniki kąta skrętu

redzik

Uczestnik
Dołączył
23.11.2018
Postów
32
Punktów
2
Wiek
38
Miasto
Człuchów
Błąd wyskoczył c1219 (Jeep 2005r ) przy wymianie przekładni kierowniczej.Nie zablokowałem i kierownica się obróciła.W delphi , autocom wurth wow, brak możliwości kalibracji. Jak temat opanować ? pomoże ktoś ? dz pzdr
 

romys73

SuperMechanior
Dołączył
18.01.2014
Postów
1157
Punktów
103
Wiek
47
Miasto
abingdon
zbierzność kół po wymianie magla zrobiona ?Mało opisałeś kiedy ci ten błąd wywala czy odrazu czy po jeździe
 

nickel

Grupa Wsparcia Technicznego
Dołączył
19.02.2015
Postów
2668
Punktów
482
Wiek
56
Miasto
WLKP
Ustaw kierownice tak jak powinna byc i przejedz sie i moze samo zgasnac.
 

lukias

SuperMechanior
Dołączył
31.05.2013
Postów
433
Punktów
124
Miasto
Lubelskie
No niestety na pirackim oprogramowaniu nic nie zrobisz. Macie ludzie firmy i korzystacie z nielegalnego sprzętu a później psujecie rynek mechanikom.
 

hamer

Grupa Wsparcia Technicznego
Dołączył
26.05.2012
Postów
1397
Punktów
178
Miasto
starachowice
taśme airbag szlag trafi ,ciekawe ile razy obrócił obrotów jak za dużo to tak ,dobry tester ustawić kierownice na zero wypiąć maglownice z kolumny przestawić koła na wprost wpiąć z powrotem i ustawić od nowa geometrię
 

Autoelektronika

Grupa Wsparcia Technicznego
Dołączył
30.09.2015
Postów
4052
Punktów
1157
Dla pewnosci to zdemontowac kierowajke,ustawic tasme palcami bo w kierownicy raczej czucia niema coby urwac tasme.Wysrodkować,zmontować i skalibrować,kupic sobie pozadny tester diagnostyczny zeby sie nie wykladac na prostych tematach.Ja robiłem to laczkiem w polskiej dystrybucji w jeepie,idzie z marszu.
 

piohol

SuperMechanior
Dołączył
31.10.2016
Postów
588
Punktów
98
Miasto
Kępno
Błąd wyskoczył c1219 (Jeep 2005r ) przy wymianie przekładni kierowniczej.Nie zablokowałem i kierownica się obróciła.W delphi , autocom wurth wow, brak możliwości kalibracji. Jak temat opanować ? pomoże ktoś ? dz pzdr

Jaki to model jeep-a. Bo widzę, że tu wszyscy się znają a przecież działanie systemu zależy od marki i modelu auta.
 

redzik

Uczestnik
Dołączył
23.11.2018
Postów
32
Punktów
2
Wiek
38
Miasto
Człuchów
Jaki to model jeep-a. Bo widzę, że tu wszyscy się znają a przecież działanie systemu zależy od marki i modelu auta.
Grand cherokee 5,7 hemi 2005

taśme airbag szlag trafi ,ciekawe ile razy obrócił obrotów jak za dużo to tak ,dobry tester ustawić kierownice na zero wypiąć maglownice z kolumny przestawić koła na wprost wpiąć z powrotem i ustawić od nowa geometrię
tylko raz sie obruciła
 

XMARIO

SuperMechanior
Dołączył
25.10.2018
Postów
5966
Punktów
6792
Miasto
Mazowieckie
i o raz za dużo

tera panie podchodzisz do byle wieśwagena t5 celem wymiany altka i potrzeba kalibracji kąta skrętu.
obecnie w promo mozna nabyć za 4 koła autel i robisz nim wszystko do 2019r.
jest w języku pl i obsługa prosta jak w delphim.
tutejszy forumowicz ma na sprzedaż delphi za 1/3 wartości nowego, warto się zastanowić.
 

redzik

Uczestnik
Dołączył
23.11.2018
Postów
32
Punktów
2
Wiek
38
Miasto
Człuchów
Jest zrobione .Grand Cherokee 2005 wk nie wymaga kalibracji.Po zdemontowaniu i wyregulowaniu taśmy 3:3 wystarczyło skasować błąd .Serdeczne dzięki.Temat zamknięty

No niestety na pirackim oprogramowaniu nic nie zrobisz. Macie ludzie firmy i korzystacie z nielegalnego sprzętu a później psujecie rynek mechanikom.
na jakiej podstawie twierdzisz że mam pirata ?
 

lukias

SuperMechanior
Dołączył
31.05.2013
Postów
433
Punktów
124
Miasto
Lubelskie
Jest zrobione .Grand Cherokee 2005 wk nie wymaga kalibracji.Po zdemontowaniu i wyregulowaniu taśmy 3:3 wystarczyło skasować błąd .Serdeczne dzięki.Temat zamknięty


na jakiej podstawie twierdzisz że mam pirata ?
Masz Delphi i WOW. Ta są prawie te same interfejsy. Po co ci dwa oryginały praktycznie takie same? Po tym zdaniu jestem pewien że masz pirata.
Brawo za usunięcie usterki. Byłem pewien że trzeba kalibrować.
 

Tabiom5

Początkujący
Dołączył
23.01.2021
Postów
7
Punktów
0
Wiek
28
Miasto
Częstochowa
Panowie odświeżę temat. Mam grand cheerokiego 3.0crd z 2005r. Wymieniałem drążki kierownicze i nie zblokowałem kierownicy. Kierownica nie zrobiła pełnego obrotu na 360 stopni ale po poskładaniu kiera była przechylona o jakieś 30 stopni w prawo podczas gdy koła były na wprost. Wyskoczył mi błąd c1219 błąd czujnika koła kierownicy. Pojechałem, zrobiłem zbieżność, kąty koła w sumie też bo robiłem zawieszenie, natomiast błąd nie zniknął. Świeci się cały czas.zaraz pod odpaleniu zapala się kontrolka i nie gaśnie.Mam program do jeepa appcar diag fca i nie ma tam możliwości kalibracji sas. Ogólnie w grand cheerokim jest dopiero od 2008r chyba. Czy możecie mi powiedzieć co oznacza kalibracja taśmy 3:3 i jak to wykonać? Pozdrawiam Maciek
 

Tabiom5

Początkujący
Dołączył
23.01.2021
Postów
7
Punktów
0
Wiek
28
Miasto
Częstochowa
Wyskakuje "błąd czujnika kąta kierownicy" w połączeniu z błędem "odebrano niewiarygodne dane z abs". Piasty nie ruszane. Wymieniane były dolne wachacze i drążki kierownicze. Nie przeczę młotek w akcji był bo 15 lat dało się we znaki, natomiast uważałem na wszelakie czujniki. Przy zwrotnicy młotka nie było.
 
Do góry Bottom