• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

ustawienie pompy cr master 2.3 bi-turbo

sikorb

Początkujący
Dołączył
14.01.2020
Postów
14
Punktów
0
Wiek
46
Witam
Mam pytanie czy ustawienie pompy cr continentala w silniku renault Master 2.3 165 km ma znaczenie?
na zębatce jest wyraźny wypust i strzałka ale do czego się odnosi ?
 

Bajzel

Gaduła
Dołączył
19.03.2012
Postów
80
Punktów
13
Wiek
36
Ustawienie pompy w 2.3 biturbo ma znaczenie, trzeba odkręcić śrubę w głowicy i wsunąć trzpień ustalający w wycięcie w kole zębatym pompy CR.
 

apln

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
22.07.2014
Postów
194
Punktów
49
Miasto
SY/SLU
Można więcej info? Czeka mnie to samo a esitronic nic nie mówi na ten temat.
 

sikorb

Początkujący
Dołączył
14.01.2020
Postów
14
Punktów
0
Wiek
46
Kolego jakiś schemat tego zabiegu ?
Po wsadzeniu pompy wcięcie wypada za zębatką wałka ,nic nie ma do wykręcenia w głowicy na tej głębokości.
 
Ostatnia edycja:

Bajzel

Gaduła
Dołączył
19.03.2012
Postów
80
Punktów
13
Wiek
36
Trzeba zdemontować trochę rzeczy z głowicy między innymi zawór obejściowy turbo wtedy dopiero jest dojście do śruby zaślepiającej otwór do blokowania pompy.
 

Mattii

SuperMechanior
Dołączył
16.02.2014
Postów
1250
Punktów
207
Miasto
Maszewo
Robiłem taki silnik, nie ustawiałem pompy. Działa normalnie...
 

jurek1313

SuperMechanior
Dołączył
2.02.2017
Postów
2241
Punktów
244
Miasto
wólka
Bo nie wiedziałeś ..... To tak samo Korwin gadał e srjmie- dlaczego mamy buty ?
 

sikorb

Początkujący
Dołączył
14.01.2020
Postów
14
Punktów
0
Wiek
46
Tak się zastanawiam własnie po co to ustawiać nie ma w pobliżu żadnego czujnika.
 

sikorb

Początkujący
Dołączył
14.01.2020
Postów
14
Punktów
0
Wiek
46
kolego chyba coś walisz mi tu ślepakami ,pulsacja w pompie 3 tłoczkowej?
Ogólnie widzę ze się nie dowiemy gdzie jest mityczny otwór na trzpień.
tłok 1 w gmp na blokadzie i zębatka ze strzałką na znak na obudowie pompy i tak wkładamy do głowicy pompę.W ten sposób mamy poprawione samopoczucie ze zrobiliśmy wszystko co możliwe ale nie ma co szukać nie istniejących dziur i trzpieni :D
 
Ostatnia edycja:

apln

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
22.07.2014
Postów
194
Punktów
49
Miasto
SY/SLU
Ta pompa Continentala ma tylko dwa tłoczki... I dejot43 ma rację. Ja mój poskładałem tak jak było napisane pierwszy w gmp, znak na znak i chodzi, dzisiaj zapaliłem.

Rozleciała się jedna sekcja przy 550kkm , zablokowało pompę, ścięło klin i odkręciło nakrętkę. Motor przeżył.
 

sikorb

Początkujący
Dołączył
14.01.2020
Postów
14
Punktów
0
Wiek
46
apln witaj w klubie u mnie jeszcze dodatkowo zdaje się zerwało koło z rozrządu ale chyba tylko na fasolkach na górnym kole.
 

Mattii

SuperMechanior
Dołączył
16.02.2014
Postów
1250
Punktów
207
Miasto
Maszewo
W tym co ja robiłem, motor nie przeżył.
To znaczy rozrząd się urwał...
 
Do góry Bottom