Witam, po dłuższym czasie obserwowania forum postanowiłem się zarejestrować i zacząć się udzielać na forum. Ale mniejsza bo od tego jest inny dział. A więc do rzeczy.
Chciałbym poruszyć temat sterowników SRS. Sam usuwam crash daty, głownie Nissan, Renault (częściej po OBD2) i jak wiadomo nie wszystkie marki przewidują ponowne zaprogramowanie sterownika SRS ( i prawnie regeneracja systemów bezpieczeństwa jest zakazana). Wątpię, że ktoś będzie wykładał ponad 3 koła na nowy sterownik, a ludzie wolą już zregenerować niż kupić kota w worku z allegro. Jak jest ze sprawnością tych regenerowanych sensorów, czy notatka typu "sterownik po regeneracji nadaje się tylko do celów szkoleniowych" w jakimś stopniu chroni nas np. gdy poduszki po raz drugi nie wystrzelą przy porządnym dzwonie. Zapraszam do dyskusji.
Chciałbym poruszyć temat sterowników SRS. Sam usuwam crash daty, głownie Nissan, Renault (częściej po OBD2) i jak wiadomo nie wszystkie marki przewidują ponowne zaprogramowanie sterownika SRS ( i prawnie regeneracja systemów bezpieczeństwa jest zakazana). Wątpię, że ktoś będzie wykładał ponad 3 koła na nowy sterownik, a ludzie wolą już zregenerować niż kupić kota w worku z allegro. Jak jest ze sprawnością tych regenerowanych sensorów, czy notatka typu "sterownik po regeneracji nadaje się tylko do celów szkoleniowych" w jakimś stopniu chroni nas np. gdy poduszki po raz drugi nie wystrzelą przy porządnym dzwonie. Zapraszam do dyskusji.