1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Uszczelka pod głowicą a instalacja gazowa pomocy

Dyskusja w 'Instalacje gazowe' rozpoczęta przez użytkownika MatiFR, 6-03 20.

  1. MatiFR

    MatiFR Nowy

    Offline
    Dołączył:
    6-03 20
    Postów:
    15
    Docenione treści:
    0
    Witam tester zmienił kolor na początku na zielony zmieniłem płyn chłodniczy i zmienił na żółty jedna osoba powiedziała że nie koniecznie jest to uszczelka ale możliwe że coś z gazem reduktor czy coś takiego jest to możliwe ?
     
  2. Radmor

    Radmor Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    966
    Docenione treści:
    288
    Jakie to jest auto ?Nieprecyzyjnie to opisałeś ...a więc jakie są symptomy w pracy silnika ? Czy ubywa płynu (np.płyn wyrzucany ze zbiorniczka )..jaka jest temperatura ,,,czy przewody są twarde ,,,czy jest ogrzewanie ..?Rozumiem że wykonywałeś test na zawartość CO w układzie chłodzenia i odczynnik zmienił barwę na żółtą .
     
  3. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 427
    Docenione treści:
    661
    Miasto:
    Pogorzela
    Miałem przypadek że był walnie ty parownik i część gazu wylatywała korkiem w zbiorniczki. Gość myślał że uszczelka pod głowicą... A tu się okazało że porownik
     
  4. MatiFR

    MatiFR Nowy

    Offline
    Dołączył:
    6-03 20
    Postów:
    15
    Docenione treści:
    0
    A wiec tak przepraszam z góry za brak info. Leon 1 1.8T przy kupnie nie sprawdziłem zbiorniczka płynu chłodniczego bo było widać że jest na stacji diagno mówili że jedynie wyciek ale to z pokrywy z tego co się dowiadywałem 1.8t lubi sobie tam puścić.
    po mieś jak zakupiłem chciałem wymienić owy płyn chłodniczy odkęciłem korek smród i piana która wgl nie opadała zrobiłem test niebieskim płynem zmienił kolor na zielony następnie wypłukałem układ i zalałem nowym płynem i powtórzyłem test zmienił 2x szybciej kolor na żółty dodam że póki był wcześniejszy ten śmierdzący z pianą to nie ubywało po wymianie dolewałem 2 razu nie dużo bo nie dużo ale dolałem. wszystko wskazuje na uszcz ale nie przybywa oleju spradziłem też ciśnienie tam gdzie świece pierwsze 3 pokazały podobny do siebie po 11 z czymś ostatni pokazał 8 z czymś :( z góry sorki ale nie jestem mechanikiem . DODAM SILNIK AUQ
     
  5. Dawidek126

    Dawidek126 Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    12-05 14
    Postów:
    864
    Docenione treści:
    148
    Miasto:
    Piaseczno
    Dla pewności zakręć butle z lpg i pojeździć na benzynie wtedy wyeliminujesz ewentualne uszkodzenie parownika.... Jednak na koniec wypowiedzi wspominasz coś chyba o pomiarze kompresji... 1-3 cyl ma 11 barów a 4 cylinder ma 8 bar? Dobrze rozumiem? Bo jeśli tak to głowica tak czy inaczej do zdjęcia a może i więcej do zrobienia.... Ale to po zdjęciu się okaże.
     
  6. Pio307

    Pio307 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    29-03 20
    Postów:
    5
    Docenione treści:
    0
    Uszczelka do wymiany na podstawie tego co napisałeś. Zrób próbę olejowa w tym cylindrze który ma 8 bar, ten test da Ci odpowiedź czy winę mają pierścienie tłokowe, uszkodzony jest tlok lub wypalone zawory.