• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Uszkodzony gwint korektora siły hamowania

wad53

Początkujący
Dołączył
20.01.2021
Postów
21
Punktów
0
Wymieniałem przewody hamulcowe sztywne, pospieszyłem się trochę i krzywo wkręciłem końcówkę przewodu w korektor uszkadzając gwint, kupił bym nowy korektor ale jest praktycznie nie do dostania a jak już gdzieś jest to albo używka w bardzo złym stanie albo za 500 PLN oryginał. Gdzie to można oddać do naprawy albo jak naprawić, gwint musi być identyczny i miejsce przylegania końcówki przewodu takie samo, żeby połączenie było szczelne? Pomocy!
 

gd_1985

SuperMechanior
Dołączył
14.02.2018
Postów
306
Punktów
35
Wiek
36
Miasto
Radom
Jak nie wiesz co z tym zrobić to szukaj regeneracji zacisków hamulcowych w okolicy tam powinni ogarnąć
A tak w ogóle to słyszałeś o heli coli lub spiro
 

wad53

Początkujący
Dołączył
20.01.2021
Postów
21
Punktów
0
Nie głupi pomysł, zadzwonię się zapytać do regeneracji zacisków w moim mieście czy mogą takie coś naprawić.
Automatyczne połączenie postów:

Heli coil mi się obiło o uszy ale jako, że nigdy nie używałem to wolę nie próbować na takiej części.
 

MIKUr1

SuperMechanior
Dołączył
30.12.2020
Postów
616
Punktów
145
Wiek
31
Miasto
Okolice Krakowa
Jak szło krzywo i wkręcił do końca to teraz se może narzynką jeździć, ale po jajcach :p
 

nanab

SuperMechanior
Dołączył
25.09.2020
Postów
649
Punktów
154
Wiek
30
Miasto
Bydgoszcz
Jak szlo krzywo to nie da sie wkrecic dalej niz ten 1 czy dwa zwoje, no chyba ze jestes takim geniuszem ze krecisz na sile
 

wad53

Początkujący
Dołączył
20.01.2021
Postów
21
Punktów
0
Chyba wsadzę korektory od Astry F bo na złom idzie Astra ojca więc sobie wykręcę. Powinno działać.
 

Załączniki

  • astra f.jpg
    astra f.jpg
    20,4 KB · Wyświetleń: 8

pawcar

SuperMechanior
Dołączył
6.02.2017
Postów
2725
Punktów
748
Miasto
Manchester
Przecież nawet przy zakładaniu nowego korektora trzeba go ustawić na odpowiednie ciśnienia ?

Inaczej może stawiać bokiem przy hamowaniu na jakimś mokrym lub śliskim.


Tak wygląda oryginał.
 

wad53

Początkujący
Dołączył
20.01.2021
Postów
21
Punktów
0
Wiem jak wygląda oryginał ale mój oryginalny korektor wygląda tak: P1020574.JPG
Gumki zniszczone po 32 latach eksploaracji P1020575.JPG
tutaj ułamany kawałek dźwigni od korozji P1020576.JPG
Ta korozja akurat chyba może być P1020577.JPG
No i gwint, który jako, że jestem debilem, własnoręcznie przekosiłem.
Nowa część jest dostępna na Audi Tradition za jedyne EUR 258.25 https://shops.audi.com/en_GB/web/tr...14151h-10?search_term=&page=3&category=119030
Astra F sedan i Audi 80 B3 mają niemal identyczne wymiary i wagę, więc za poleceniem kolegi mechanika miałem zamiar wymienić na te z Astry, no ale jak mówicie, że może lepiej nie, to co zrobić?
 

alf28

SuperMechanior
Dołączył
3.10.2017
Postów
846
Punktów
160
Miasto
wieś
jak jest abs sprawny, to ten kolektor to psu na budę tam potrzebny.
 

pawcar

SuperMechanior
Dołączył
6.02.2017
Postów
2725
Punktów
748
Miasto
Manchester
Jak jest abs to korektora nie ma ...

Albo jedno albo drugie ... razem nigdy nie występowały
 
Do góry Bottom