1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Vivaro 2.0dci. Wchodzi w tryb awaryjny.

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Aflofarm, 4-12 19 o 20:44.

  1. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    150
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    Witam mam problem z opelm vivaro 2.0dci. 2007r. Auto ma taki problem że wchodzi w tryb awaryjny. Czasem odrazu po odpaleniu nie jedzie w ogóle a czasem odcina go w czasie jazdy. Wystsrczy go zgasić i odpalić ponownie i moc jest. Nie zapala się żadna kontrolka i nie ma żadnych błędów poza jednym z przekaźnika dodatkowego ogrzewania ale nie sądzę by było to przyczyną. Turbina zwykła na bajpasie bez geometrii. Wszystko chodzi jak należy, podcisnienie ok , zaworek od turbiny nowy, egr sprawdzony nie zacina się. Auto fabrycznie bez dpf. Przerabiał ktoś podobny temat?. Jeśli chodzi o odcinanie w czasie jazdy to dzieje się to np wtedy gdy dojezdzam do skrzyżowania moc jest, zatrzymuje się ruszam i mocy już nie ma. A czasem po odpaleniu odrazu nie jedzie, wystsrczy go ponownie uruchomic i pędzi jak szalony.
     
  2. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    9 009
    Docenione treści:
    4 826
    Miasto:
    turek
    czujnik stopu.
     
  3. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    150
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    Był błąd w pamięci z czujnika stopu, jak samochód do mnie przyjechał, założyłem nowy czujnik, błąd już nie wraca, ale poprawy brak. W parametrach widać że działa.
     
  4. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    9 009
    Docenione treści:
    4 826
    Miasto:
    turek
    oryginał założyłeś?
     
  5. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    150
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    Wygląda na oryginalny, nie ja go zamawiałem i nie widziałem pudełka, dostałem go do ręki od sprzedawacy w naszym warsztacie, wygląda identycznie jak stary, mogę się jutro dowiedzieć jakiej firmy jest. Ale raczej oryginał
     
  6. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    9 009
    Docenione treści:
    4 826
    Miasto:
    turek
    no to nie wiem. trzeba szukać :)
     
  7. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    794
    Docenione treści:
    225
    czy sprawdzałeś parametry w trakcie jazdy ??
     
  8. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    150
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    Podczas jazdy teoretycznie ok, ciężko jest wyczuć co jest nie tak
     
  9. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 218
    Docenione treści:
    602
    Miasto:
    Pogorzela
    Czym to diagnozujesz?
     
  10. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    150
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    Kts i delphi
     
  11. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    794
    Docenione treści:
    225
    ...a czy w tym momencie jest reakcja silnika na pedał gazu ?
     
  12. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    150
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    Tak jest normalnie reakcja, tylko że wchodzi w tryb awaryjny i wkręca się do 3 tyś obrotów jedzie bo jedzie nie ma mocy. Bardziej objawem przypomina to czujnik sprzęgła niż stopu, no ale w parametrach pokazuje że działa jak wciskam i puszczam.
     
  13. lukkiwlkp

    lukkiwlkp Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-12 15
    Postów:
    2 218
    Docenione treści:
    602
    Miasto:
    Pogorzela
    Wez go trochę przegoń w tym trybie awaryjnym. Gaz w deche. Powinien zapalić kontrolke... No chyba że dtc wycie te z tablicy...
     
  14. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    4 123
    Docenione treści:
    1 677
    Miasto:
    Olsztyn
    Podmień N75
     
  15. lisek171

    lisek171 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-11 14
    Postów:
    100
    Docenione treści:
    21
    EGR sprawdź i dolot