Witam, nie da się wywiedzieć u sprzedawcy bo informacje (od C hińczyków) mają wyrywkowe.
Vgate mają vLinker (MC+, FS i inne).
Ten FS ma niby jakieś mocniejsze parametry sprzętowe odnośnie programowania (może kiedyś w to wejdę) ale też nie wszystko podają
(w jednym modelu podają inne rzeczy, w innym inne i nie da się zestawić porównania).
Przy tym modelu FS obficie piszą o Fordzie i programie Forscan (chyba do Forda). I pełno fordziarzy pisze o tym FS na forach.
A ja potrzebuję dla siebie do hybrydy Toyoty CH-R jednako mało jest toyociarzy-hybrydziarzy w temacie więc nie ma w sieci prawie nic w temacie.
Pytanie jest więc czy to FS można z powodzeniem używać w w/w Toyocie i korzystać z tych "mocniejszych" cech urządzenia, czy też nie ma sensu przepłacać (bo sprzęt jest pod Forda) i lepiej wziąć mniej mocny MX+, przy którym piszą "pełna obsługa hybryd" (na jakiej podstawie i o co konkretnie chodzi - nie dowie się od nich człowiek).
pzdr
PS. Nie zawodowy mechanik ale lubię porzeźbić jak trzeba
Vgate mają vLinker (MC+, FS i inne).
Ten FS ma niby jakieś mocniejsze parametry sprzętowe odnośnie programowania (może kiedyś w to wejdę) ale też nie wszystko podają
(w jednym modelu podają inne rzeczy, w innym inne i nie da się zestawić porównania).
Przy tym modelu FS obficie piszą o Fordzie i programie Forscan (chyba do Forda). I pełno fordziarzy pisze o tym FS na forach.
A ja potrzebuję dla siebie do hybrydy Toyoty CH-R jednako mało jest toyociarzy-hybrydziarzy w temacie więc nie ma w sieci prawie nic w temacie.
Pytanie jest więc czy to FS można z powodzeniem używać w w/w Toyocie i korzystać z tych "mocniejszych" cech urządzenia, czy też nie ma sensu przepłacać (bo sprzęt jest pod Forda) i lepiej wziąć mniej mocny MX+, przy którym piszą "pełna obsługa hybryd" (na jakiej podstawie i o co konkretnie chodzi - nie dowie się od nich człowiek).
pzdr
PS. Nie zawodowy mechanik ale lubię porzeźbić jak trzeba