1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Volvo S40 2.0hdi pompa

Dyskusja w 'Układ paliwowy' rozpoczęta przez użytkownika Bybol, 15-10 18.

  1. Bybol

    Bybol Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    160
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Limanowa
    Witam. Volvo rzuciło palenie i zanim sie zabiore za robote chce zasięgnąć wiedzy. Pompa wysokiego ciśnienia nie zasysa paliwa i tu moje pytanie czy jest pompa w zbiorniku i jak sie do niej dostać. Na szybko podłączyłem kompa i wyrzucił tylko przekaźnik świec żarowych. Poradzi ktoś coś ??
     
  2. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 235
    Docenione treści:
    533
    Miasto:
    łódź
    jest ;) chyba szukaj pod siedzeniem
     
  3. Bybol

    Bybol Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    160
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Limanowa
    Nie ma pod siedzeniem. Pewnie trzeba będzie opuścić zbiornik.
     
  4. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 629
    Docenione treści:
    1 669
    Miasto:
    turek
    Bosch czy Siemens?
     
    pawel2406 i dejot43 lubią to.
  5. dejot43

    dejot43 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    2-10 15
    Postów:
    2 940
    Docenione treści:
    688
    Miasto:
    Olsztyn
    Siemens, brak elektrycznej.
     
  6. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 235
    Docenione treści:
    533
    Miasto:
    łódź
    to bedzie jak w renaulcie :(
     
  7. caveman2009

    caveman2009 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-10 18
    Postów:
    117
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Za duzym jeziorem
    Najpierw priming - kup reczna gruszke na szybkozlaczki lub zmajstroj vacuupompe, musisz zaciagnac paliwo do filtra odlaczajac linie miedzy filtrem a silnikiem. Poskladaj i powinien odpalic bez problemu. Trzymaj na obrotach dopoki nie znikna babelki powietrza w przezroczystym przewodzie.
    Jezeli problem sie powtorzy, sprawdz szczelnosc ukladu paliwowego, w razie potrzeby wymien rurki paliwowe wraz ze szybkozlaczkami i kompletny filtr paliwa na oryginalny a nie jakis chinski zrobiony z przetworzonych butelek po napojach.
    Dodatkowo sprawdz okablowanie do wiazki a jezeli ok, wymien komplet swiec zarowych- jezeli jakas dziala wyrzuc zeby cie nie kusilo.
    Powodzenia
     
  8. Bybol

    Bybol Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    160
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Limanowa
    Więc tak... Gruszke założyłem i sprawa wygląda tak... Jak mocno zapompuje gruchą to silnik zapali jak mocno dobije tą gruchą. Nie znam budowy pompy ale wygląda na ssąco-tłoczącą i w zbiorniku ani na linii nie ma pompki elektrycznej.
     
  9. toomii76

    toomii76 toomi

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    3 629
    Docenione treści:
    1 669
    Miasto:
    turek
    no to chyba się już coś wyjaśniło?
     
  10. caveman2009

    caveman2009 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-10 18
    Postów:
    117
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Za duzym jeziorem
    Chyba jasno wyjasnilem pompujesz gruszka do napelnienia filtra. Skladasz I odpalasz, trzymasz na obrotach dopoki nie znikna babelki w przezroczystym przewodzie. Tam nie ma pompki w zbiorniku. Dlatego uklad musi byc szczelny. Druciarze i lenie rozwiazuja problem zaworkiem zwrotnym lub dodatkowa pompka elektryczna.
     
    Ostatnio edytowano: 17-10 18
  11. Bybol

    Bybol Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    160
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Limanowa
    Słuchaj... bąbli nie ma i węże pełne ale co z tego jak pompa nie zasysa paliwa. Musze po fiksie gruszke ścisnąć żeby na moment silnik złapał. A na gazie możesz se poskakać i nic z tego. A takie sposoby jak Ty mi napisałeś to bez Twojej dorady zrobiłem :)
     
  12. caveman2009

    caveman2009 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    13-10 18
    Postów:
    117
    Docenione treści:
    10
    Miasto:
    Za duzym jeziorem
    Skoro pali choc na chwile to dziala. Ten uklad musi byc 100% szczelny i to jest standardowa procedura odpowietrzania tego ukladu. Moze robisz cos nie tak.
     
  13. Bybol

    Bybol Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-02 18
    Postów:
    160
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Limanowa
    No a jak do pompy węża dam prosto z bańki to co wtedy :D ??