1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Volvo V50 1.6D Nie odpala..

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Rysiek102, 22-12 15.

  1. Rysiek102

    Rysiek102 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-08 13
    Postów:
    100
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kraków
    Witam, posiadam Volvo V50 1.6D rok 2005. Problem polega na tym iż samochód nie może odpalić. W sobotę zrobiłem autem ponad 250km trasy po czym odstawiłem na parking. Niedziela rano odpaliłem normalnie, ale po 2min pracy auto nagle zgasło.. Był podłączany komputer, ale wykazał tylko błąd świecy, który w sumie był od momentu zakupu. Wcześniej nie miałem problemów z odpalaniem, auto chodziło znakomicie. Auto kręci, ale bez rezultatu. Na plaku mechanik próbował, ale też nic. Dwa kluczyki wypróbowane, ale dalej to samo. Bezpieczniki sprawdzone..... Będę wdzięczy za każdą pomoc.

    Pozdrawiam.
     
  2. Autoelektronika

    Autoelektronika Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    30-09 15
    Postów:
    3 589
    Docenione treści:
    939
    Miasto:
    RDE,RMI,KT
    jak na plaku nie pracuje to wszystko jasne,albo go nie zaciaga z przyczyn typu turbo,egr lub poprostu pasek przeskoczony.
    oddaj auto do mechanika
     
  3. Rysiek102

    Rysiek102 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-08 13
    Postów:
    100
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kraków
    Hmm, powiem tak: Rozrząd ma przejechane 2tyś km, a EGR mam odłączony, ale był też czyszczony i jest sprawny. Ogólnie po tym jak siądzie turbo auto może nie odpalać? Dodam jeszcze tylko, że czasami załapał, ale po chwili gasł. Ostatnie pytanie, czy jestem jakoś w stanie sam zweryfikować co mniej więcej padło ?
     
  4. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 300
    Docenione treści:
    403
    Miasto:
    WLKP
    jakiegos szajsu nie zatankowałes po drodze.
     
  5. Rysiek102

    Rysiek102 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-08 13
    Postów:
    100
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kraków
    Powiem szczerze coraz bardziej zaczynam się nad tym zastanawiać... Niby tankowałem na tej stacji też drugie auto nie raz nie dwa i problemu nie było.. Jak będę chciał wymienić filtr paliwa w tym silniku to konieczne jest potem jego odpowietrzenie?
     
  6. voodo

    voodo Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    816
    Docenione treści:
    155
    Nie potrzeba, wystarczy że zalejesz filtr paliwem.
     
  7. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 300
    Docenione treści:
    403
    Miasto:
    WLKP
    Róznie to bywa-zalej filtr i sprubuj jak nie to plak i przemieli.
     
  8. voodo

    voodo Bywalec

    Offline
    Dołączył:
    3-02 15
    Postów:
    816
    Docenione treści:
    155
    Siedzi tam zwykły 1.6HDi jak zaleje filtr to co najwyżej może trochę dłużej pokręcić i z pewnością załapie.
     
  9. Rysiek102

    Rysiek102 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-08 13
    Postów:
    100
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kraków
    Zabrałem się dzisiaj za robotę, sprawdziłem rozrząd, przeczyściłem całą przepustnicę rurę od turbo przepływomierz wymieniłem filtr powietrza sprawdziłem wszystkie wtyczki, zapsikałem potem w dolot jakiś auto-start i po chwili auto odżyło. Ogólnie nie napisałem, ale czy słabo wręcz praktycznie nie dokręcony korek od wlewu paliwa mógł doprowadzić do zapowietrzenia ? Bo szukam usilnie przyczyny tego całego zachowania i ręce mi opadają, ale ważne, że już pali :D
     
  10. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 082
    Docenione treści:
    1 847
    Miasto:
    Sląsk
    raczej nie
     
  11. Rysiek102

    Rysiek102 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-08 13
    Postów:
    100
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kraków
    Ogólnie problem powrócił po kilku dniach, ale nadal brak błędów. Zauważyłem następującą rzecz:
    Przez 2 dni auto odpalało normalnie, a w trzecim kręci jakieś 2-3s dłużej po czym następnego dnia znowu odpala i gaśnie. Zapodałem na nowo (autostart) i po chwili kręcenia auto odpala i znowu pracuje bez zastrzeżeń....
     
  12. Marek_S

    Marek_S SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    10-07 12
    Postów:
    15 082
    Docenione treści:
    1 847
    Miasto:
    Sląsk
    a nie ma tam zaworka zwrotnego gdzieś ?
     
  13. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 300
    Docenione treści:
    403
    Miasto:
    WLKP
    zapowietrza ci sie bryczka.
     
  14. Rysiek102

    Rysiek102 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-08 13
    Postów:
    100
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kraków
    Szukałem, ale zaworka nie znalazłem... Na internecie też brak informacji.
     
  15. nickel

    nickel Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    19-02 15
    Postów:
    2 300
    Docenione treści:
    403
    Miasto:
    WLKP
    zobacz w filtrze pliwa
     
  16. MateuszFSO

    MateuszFSO Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-12 15
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Chojnów
    Mam volvo v50 tylko ze 2.0D to powiem Ci tak przerabiałem ten problem już nie zaciągał paliwa do filtra okazało się że filtr i przewód jest udupiony w jakimś miejscu sprawdź czy nie masz jakiś usterek w układzie paliwa. I druga rzecz radze jeździć do sprawdzonych CPN w naszych nowszych autach bo nawet nie wiemy kiedy mamy w paliwie wodę a kiedy syf.


    EDIT: Zapomniałem dodać sprawdź czy przy kręceniu rozrusznikiem w wężu za filtrem jest paliwo jak jest to czy samo czy z powietrzem.
     
  17. maxsslko

    maxsslko Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    30-11 14
    Postów:
    2 777
    Docenione treści:
    295
    Moze wypadalo by sprawdzic po parametrach czy sa warunki do odpalenia. Sprawdz tez czujnik polozenia walu, dziwne miejsce na jego montaz i czesto ulega mechanicznym usterkom. Sprawdz tez tarcze magnetyczna wspolpracujaca z czujnikiem.
     
  18. MateuszFSO

    MateuszFSO Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    27-12 15
    Postów:
    33
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Chojnów
    A rozrząd ?
     
  19. maxsslko

    maxsslko Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    30-11 14
    Postów:
    2 777
    Docenione treści:
    295
    A co ma do tego rozrzad?
     
  20. Rysiek102

    Rysiek102 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-08 13
    Postów:
    100
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Kraków
    Witam, Borykam się z problemem dalej... Auto stało u mechanika 6dni i nic nie odszukali... Teraz przy tych mrozach co rano zapodaje środek do odpalania i auto po chwili zagada i pracuje dalej... Nie ukrywam jestem w czarnej dup** bo nikt nie wie co jest grane... Czytałem wyżej o czujniku położenia wału, ale raczej auto by nie odpaliło, a to odpala normalnie tylko teraz już po nocy muszę go odpalać na autostart. Zresztą na komputerze dalej zero błędów... Myślałem o wymianie filtra paliwa? Ogólnie też nie chciałbym popaść w wir wymiany części...
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. volvo v50 nie odpala

    ,
  2. volvo s40 d2 nie pali

    ,
  3. po postoju volvo dluzej kreci 2.0