1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Volvo V50 2.0HDI siemens ciężko pali na zimnym.

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Aflofarm, 13-03 18.

  1. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    116
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    Witam mam problem z volvo v50 rok 2008 2.0HDI siemens. Auto na zimnym silniku po nocy ciężko pali trzeba troszkę dłużej pokręcić zaczyna łapać i odpala jak odpali to silnik nierówno pracuje i z tyłu biała chmura.Pochodzi chwilę zagrzeje się i zaczyna równo pracować i pali na strzał. Wszystkie czujniki temp. pokazują prawidłowo. Świece żarowe grzeją (założone nowe ) prąd dochodzi do świec. Wtryski zrobione nadal to samo. Zero kodów usterek.Podłożony czujnik wału i wałka rozrządu też nie pomogło. Ciśnienie na listwie przy rozruchu prawidłowe. Ciśnienie sprężania 28-30 bar. Dodam że miałem miesiąc temu Forda Kuge i był identyczny obiaw i tam był dokładnie taki sam silnik 2.0hdi siemens, wtedy też go nie zrobiłem. Więc coś te siniki boli, przerabiał może ktoś taki temat?
     
  2. Pawel23

    Pawel23 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-03 18
    Postów:
    30
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Wolomin
    Wyglada to na cofajace sie paliwo lub jego po prostu brak. Kodowales wtryski po wymianie? Przewody przelewowe masz 100% szczelne
     
  3. toomii76

    toomii76 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    2-11 14
    Postów:
    2 017
    Docenione treści:
    529
    Miasto:
    turek
    gruszka puszcza.
     
  4. Aflofarm

    Aflofarm Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    1-08 12
    Postów:
    116
    Docenione treści:
    8
    Miasto:
    Garwolin
    wtryski kodowane, w tym przypadku wprowadza się klasyfikacje wtryskiwaczy np 4,5 lub 6. porobione wszystkie możliwe adaptację dostępne w Kts i Texa. przewody paliwowe są przezroczyste także widać że paliwo jest i powietrza nie ma. W tamtym tygodniu robiłem Citroena C5 właśnie z takim silnikiem zapowietrzał się układ paliwowy obiaw był taki że samochód palił normalnie chodził może z 5sekund gasł i trzeba go było odpowietrzać, wtedy winna była obudowa filtra paliwa i było widać co jakiś czas pęcherzyki powietrza w przewodzie wychodzącym z fitra paliwa. także raczej to nie to... mój znajomy robił forda mondeo z takim samym silnikiem i też ten objaw i też nie zrobił.
     
  5. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    4 793
    Docenione treści:
    1 395
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    No bez jaj, jakie ciśnienie paliwa na rampie podczas krecenia jak nie odpala?
     
  6. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    677
    Docenione treści:
    83
    Miasto:
    Gdansk
    Ja kiedyś przerabiałem identyczne volvo i zaczolembod obudowy filtra paliwa zamieniłem te plastikowa obudowę na zwykły filtr od vw golfa 2 zrobiłem płukankę zbiornika paliwa i wynienilem tez usczelnacze na przelewach bo puszczały No i dodatkowo zamontowałem gruszkę przed pompa aby łatwiej było odpowietrzyć No i już tak klient pomyka 2 lata.

    Dodam ze w zbiorniku paliwa sitko było zasyfione żółtym nalotem a sam demontaż zbiornika paliwa szybka akcja.