Witam.
Trafiło do mnie auto jak w temacie na niedziałające nawiewy. Uszkodzony siłownik elektryczny od kierunku nawiewu. Po wymianie siłownika , wyszukaniu nowych komponentów i kalibracji wszystko z nawiewami ok
tylko nie włącza się sprężarka klimatyzacji. Sprawdzony czynnik, czujnik ciśnienia - wszystko ok. Do ecu silnika dochodzi sygnał włączenia sprężarki ale z ecu na przekaźnik już sygnału nie ma. W testach elementów wykonawczych z ecu silnika można załączyć sprężarkę i zaczyna chłodzić. W międzyczasie pokazała się kontrolka braku ładowania na desce i ecu silnika zarejestrował nieprawidłowość w działaniu sterownika alternatora (napięcie w tym czasie wynosi 14,4V). Kontrolka zapala się i gaśnie w różnych odstępach czasu lecz ładowanie jest ciągle na poziomie 14,4V. Moje pytanie brzmi: jeżeli ecu silnika zarejestruje błąd alternatora to nie załączy sprężarki klimatyzacji ? Proszę o pomoc gdyż utknąłem i nie wiem gdzie dalej szukać.
Trafiło do mnie auto jak w temacie na niedziałające nawiewy. Uszkodzony siłownik elektryczny od kierunku nawiewu. Po wymianie siłownika , wyszukaniu nowych komponentów i kalibracji wszystko z nawiewami ok
tylko nie włącza się sprężarka klimatyzacji. Sprawdzony czynnik, czujnik ciśnienia - wszystko ok. Do ecu silnika dochodzi sygnał włączenia sprężarki ale z ecu na przekaźnik już sygnału nie ma. W testach elementów wykonawczych z ecu silnika można załączyć sprężarkę i zaczyna chłodzić. W międzyczasie pokazała się kontrolka braku ładowania na desce i ecu silnika zarejestrował nieprawidłowość w działaniu sterownika alternatora (napięcie w tym czasie wynosi 14,4V). Kontrolka zapala się i gaśnie w różnych odstępach czasu lecz ładowanie jest ciągle na poziomie 14,4V. Moje pytanie brzmi: jeżeli ecu silnika zarejestruje błąd alternatora to nie załączy sprężarki klimatyzacji ? Proszę o pomoc gdyż utknąłem i nie wiem gdzie dalej szukać.