• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Volvo xc60 2.4 d5 215KM 2010r. Spaliny w układzie chłodzenia

nowoa

Gaduła
Dołączył
4.01.2015
Postów
86
Punktów
8
Wiek
37
Miasto
zachodniopomorskie
Witam mam problem z autkiem a mianowicie w układzie chłodzenia mam bardzo duże ciśnienie czasami trzeba uzupełnić płyn. Auto robiłem pół roku temu były takie same problemy zostały splanowane głowica, blok silnika wszystko sprawdzone na szczelność nowa uszczelka i autko latało. Po 10 tyś km problem powrócił zdjołem głowice na uszczelce zero przedmuchów głowica szczelna chłodnica zaworu egr szczelna i jestem w kropce. Może jest tam jakiś typowy problem może ktoś przerabiał i coś podpowie? Dodam tylko że przedmuch jest duży wystarczy 30s i test na zawartość CO2 całkowicie zmienia barwę.
 

Stanisław 1946

Weteran
Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
23.08.2013
Postów
6783
Punktów
1127
Wiek
79
Miasto
Szczecin
To jest opinia warsztatu czy Twoja. Może potrzebny lepszy fachowiec.
Normalny ma tylko 205 PS , Twój jest tuningowany czy sam to wymyśliłeś 215 PS.
A poza tym na Mobile.de w tej chwili jest XC60 po 2010r. jest ca 6000 tych aut,
może być że wersja felerna.
 
Ostatnia edycja:

nowoa

Gaduła
Dołączył
4.01.2015
Postów
86
Punktów
8
Wiek
37
Miasto
zachodniopomorskie
Tak 205 pomyliłem cyfrę, a wracając do mojego wątku sugerujesz że mam kupić nowy samochód? bo ja wiem że na różnych portalach jest dużo takich aut ale mnie interesuje to moje a nie te 6000 innych, ja sxukam pomocy w kwesti którą opisałem a nie chcę kupić
 

Stanisław 1946

Weteran
Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
23.08.2013
Postów
6783
Punktów
1127
Wiek
79
Miasto
Szczecin
Do tego trzeba mieć warunki. Albo warsztat.:D
 
Ostatnia edycja:

M@rcin

SuperMechanior
Dołączył
29.01.2016
Postów
106
Punktów
4
Wiek
32
Miasto
Rzeszow
Płyn mu nie ucieka tylko dmucha w plyn. Może być peknieta głowica
chlodniczka egr uszczelka na samym końcu blok :)
 

nowoa

Gaduła
Dołączył
4.01.2015
Postów
86
Punktów
8
Wiek
37
Miasto
zachodniopomorskie
Tu masz racje u mnie pozostaje blok ale byłem ciekawy czy ktoś może miał taką ustetkę w tym aucie
 

Zimoon

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
28.02.2015
Postów
2922
Punktów
817
Wiek
45
Miasto
Gdańsk
Pytanie zasadnicze w jakich warunkach robiona była próba na szczelność. Jeśli na zimno co niestety często się zdarza to test do zrobienia ponownie;/ Jeśli czapka sprawna a chłodnicza także sprawdzona to blok do weryfikacji na gorąco... Chłodnicę zawsze można odłączyć i będzie zaraz widać...
 

hiwat

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
2.07.2015
Postów
893
Punktów
293
Miasto
Tarnów
Witam mam problem z autkiem a mianowicie w układzie chłodzenia mam bardzo duże ciśnienie czasami trzeba uzupełnić płyn. Auto robiłem pół roku temu były takie same problemy zostały splanowane głowica, blok silnika wszystko sprawdzone na szczelność nowa uszczelka i autko latało. Po 10 tyś km problem powrócił zdjołem głowice na uszczelce zero przedmuchów głowica szczelna chłodnica zaworu egr szczelna i jestem w kropce. Może jest tam jakiś typowy problem może ktoś przerabiał i coś podpowie? Dodam tylko że przedmuch jest duży wystarczy 30s i test na zawartość CO2 całkowicie zmienia barwę.

a były nowe śruby przy montażu głowicy ?
 

BORCAR

SuperMechanior
Dołączył
3.07.2014
Postów
350
Punktów
45
Miasto
Inowrocław
WWW
www.borcar.pl
Miałem dwa przypadki, zw pierwszym okresie produkcji były wadliwe termostaty i silnik sie przegrzewał, była akcja serwisowa , wymieniali silniki ,, sprawdz czy vin nie jest na wadliwej liscie w Aso Volvo, bardzo cienka scianka cylindra, raz tulejowałem , a raz wskoczyła uzywka za 10 tysi

Dla tych co nie wiedzą XC60 wystepuje w wersji 215 PS, na mobile .de w tej chwili sa 1382 takie pojazdy
 

Załączniki

  • pekniecia bloku.jpg
    pekniecia bloku.jpg
    83 KB · Wyświetleń: 34
Ostatnia edycja:

nowoa

Gaduła
Dołączył
4.01.2015
Postów
86
Punktów
8
Wiek
37
Miasto
zachodniopomorskie
Dziękuję kolego czyli były problemy z pękającym blokiem, oczywiście szpilki nówki uszczelka servis to tego bloki i głowica zrobione na lustro. Pierwszym razem dmuchało mi delikatnie i było widać na uszczelce teraz na uszczelce nic ale za to gazu w układzie jest tak dużo że uruchamiam i odrazu robi sie ciśnienie weże puchną
 
Do góry Bottom