Dawidek126
SuperMechanior
Witam. Mam craftera z zerwanym paskiem rozrządu. Głowica została zmieniona ale poprzedni mechanik poddał się z ustawieniem rozrządu I wymiana pompy oleju...
Od poczatku:
1. do wymiany pompy oleju trzeba zdjąć miskę oleju. Zostały mu dwie śrubki od strony skrzyni biegów. Przekładnia kier. Odręczna odsunieta , czy w kole dwumasowym jest jakieś "podciecie " technologiczne żeby wsadzic torx30?
2 . Druga sprawa ,wsadzam blokadę wału korbowego w blok, mam zablokowane . Tylko że wycięciena na klin koła rozrządu jest pod kątem a nie pionowo... czy to normalne? Boję się se coś było kombinowane ... blokada wchodzi jednoznacznie a wycięcie na wale nie jest pionowo ( godzina 12) tylko w prawo godzina między 13-14.... komu ufać? Pozdrawiam
Jest wycięcie w kole dwumasowym. Po odsunieciu przekladni kierowniczej jest opcja wsadzenia klucza ale nie torx ( jak jest dokoła miski) tylko ampul 5mm. Pompa oleju wymieniona, miska zalożona ,rozrząd zmieniony ale tylko pasek rolki i pompa wody bez osłon chłodnic itp tylko po to żeby uruchomić silnik. Uruchamia się od "strzała" ,więc wycięcie na klin w wale nie jest pionowo tylko na godzinie 13-14 , blokada w przeciw wagę wału korbowego wchodzi idealnie. Tyle w temacie. Jutro poskładać do kupy resztę.
Od poczatku:
1. do wymiany pompy oleju trzeba zdjąć miskę oleju. Zostały mu dwie śrubki od strony skrzyni biegów. Przekładnia kier. Odręczna odsunieta , czy w kole dwumasowym jest jakieś "podciecie " technologiczne żeby wsadzic torx30?
2 . Druga sprawa ,wsadzam blokadę wału korbowego w blok, mam zablokowane . Tylko że wycięciena na klin koła rozrządu jest pod kątem a nie pionowo... czy to normalne? Boję się se coś było kombinowane ... blokada wchodzi jednoznacznie a wycięcie na wale nie jest pionowo ( godzina 12) tylko w prawo godzina między 13-14.... komu ufać? Pozdrawiam
Jest wycięcie w kole dwumasowym. Po odsunieciu przekladni kierowniczej jest opcja wsadzenia klucza ale nie torx ( jak jest dokoła miski) tylko ampul 5mm. Pompa oleju wymieniona, miska zalożona ,rozrząd zmieniony ale tylko pasek rolki i pompa wody bez osłon chłodnic itp tylko po to żeby uruchomić silnik. Uruchamia się od "strzała" ,więc wycięcie na klin w wale nie jest pionowo tylko na godzinie 13-14 , blokada w przeciw wagę wału korbowego wchodzi idealnie. Tyle w temacie. Jutro poskładać do kupy resztę.