• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

VW Crafter - wymiana zwijaka

maxiatko

Początkujący
Dołączył
17.05.2021
Postów
5
Punktów
0
Miasto
Kraków
Witam. Czy jeżeli wymieniam zwijak pod kierownicą na identyczny o tych samych numerach to powinienem go zakodować? Blad poduszki znika, przyciski działają jednak wyrzuca komunikat "Przycisk systemow wsparcia kierowcy uszkodzony". Oba posiadają ten sam numer 5q0953569a. Vw Crafter 2019r. 2.0 TDI. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
 

jhosef

SuperMechanior
Dołączył
12.02.2019
Postów
141
Punktów
30
Wiek
38
Miasto
Gdańsk
Tak, te nowsze po około 13 roku (zależnie od modelu) są zintegrowane ze sterownikiem kolumny kierowniczej.
 

maxiatko

Początkujący
Dołączył
17.05.2021
Postów
5
Punktów
0
Miasto
Kraków
OK. Czyli kodowanie powinno pomóc. Będę musiał się przeprosić z VCDS. :)
 

maxiatko

Początkujący
Dołączył
17.05.2021
Postów
5
Punktów
0
Miasto
Kraków
A że tak zapytam dlaczego? Pamiętam jak kiedyś tempomat jakiś czas temu gosc dokładał w Audi i mu kodowałem. Tu myślałem ze jak numery się zgadzają to nie będzie problemu.
 

jhosef

SuperMechanior
Dołączył
12.02.2019
Postów
141
Punktów
30
Wiek
38
Miasto
Gdańsk
Ogarnie. Mój ryżowy dał radę.
Viakena jakiś diagnoskop też dawał radę.
 

jhosef

SuperMechanior
Dołączył
12.02.2019
Postów
141
Punktów
30
Wiek
38
Miasto
Gdańsk
U mnie latało bez pinu. Montowałem multi w swojej skodzie 2016r.
Automatyczne połączenie postów:

Generalnie z tego co pamiętam wówczas to z tymi sterownikami jest (był) burdel. ASO po VIN nie było w stanie powiedzieć co masz założone. Zakładali chyba co leciało z półki a ich wariantów jest pierdyliard. Mój 5K0-953-569-AF był opisany jako highline a był middle.
Zamieniłem chyba na 5K0-953-569-AH i kieda multi ruszyła bez problemu po zakodowaniu.
 
Ostatnia edycja:
Do góry Bottom