1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Vw daddy 1.6 tdi cay problem z odpaleniem na zimnym

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Mateusz-autoklimat, 25-09 20.

  1. Mateusz-autoklimat

    Mateusz-autoklimat Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Witam. Panowie mam problem ze swoim Vw Caddy 2012 rok, silnik 1.6 tdi 75km oznaczenie silnika CAY. Auto na zimnym bardzo długo kręci zanim odpali. Jak jest chłodniejsza noc to wtedy po podgrzaniu świec odpala bez problemu ale falują obroty przez jakieś 20 sekund. Jak jest cieplejsza noc to już jest ten problem do tego w dzień jak zostawię auto na ok 3 godziny to znowu jest problem z rozruchem. Kolejnym problemem jest to że podczas jazy po przejechaniu kilku czasami kilkunastu kilometrów miga "spirala" A później do tego już świeci jest błąd check engine. Po podłączeniu pod komputer wychodzi tylko błąd przeplywomierza podmienilem na drugi i dalej to samo. Wtryski założone drugie i problem dalej.
     
  2. Iredo

    Iredo Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    6-06 20
    Postów:
    452
    Docenione treści:
    64
    Diagnoza nawet najprostszym testerem prawde ci powie. Zapewne w ECU pozostaly jakies kody usterek w pamięci. Na chwile obecna jest to wrozenie z fusów. Przyczyn moze byc wiele.
     
  3. Mateusz-autoklimat

    Mateusz-autoklimat Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Auto było u dwóch mechaników i jeden i drugi widział błąd przeplywomierza był też błąd czujnika ciśnienia paliwa ale ten błąd pojawił się dopiero wtedy kiedy jak sam odpisałem kostkę od czujnika paliwa bo auto już wogole nie chciało odpalić

    Czujnik temperatury paliwa też jest założony drugi no i przekaznik świeć też założyłem drugi już sam próbuje zgadywać co może być nie tak.

    Ktoś mi powiedział że może być dawka startowa wywalona ale rozmawiałem z dwoma elektrykami samochodowymi i dwóch powiedziało że 1.6tdi nie ma dawki startowej :/
     
  4. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 570
    Docenione treści:
    903
    Miasto:
    Szczecin
    Wskazana diagnostyka silnika.
     
  5. Mateusz-autoklimat

    Mateusz-autoklimat Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Rozumiem tylko proszę podpowiedz od czego zacząć u wszystkich mechaników wychodzi tylko jeden błąd inni mechanicy nie chcą się podjąć zdiagnozowania nie wiem pojechać do serwisu Vw? Może szukać kogoś co ma odpowiedni komputer do sprawdzenia?
    Może jest ktoś z okolic Warszawy co mógłby mi pomóc z tym autem bo ręce już mi opadają.
     
  6. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    1 022
    Docenione treści:
    144
    Miasto:
    Gdansk
    A co mówią parametry bierzące u twojego mechanika?
     
  7. Mateusz-autoklimat

    Mateusz-autoklimat Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Auto zaprowadzilem do kolejnego mechanika.
    Parametry wszystkie ok. Mechanik mówi że chyba jednak będzie trzeba zdjąć glowice.
     
  8. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    5 570
    Docenione treści:
    903
    Miasto:
    Szczecin
    Postępowanie dalej, zmień mechanika.:mad:
     
  9. Mateusz-autoklimat

    Mateusz-autoklimat Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    No i wreszcie jakieś info mechanik zmierzył ciśnienie i sie okazuje ze jest zbyt niskie...
     
  10. Bartek4x4

    Bartek4x4 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-02 16
    Postów:
    3 858
    Docenione treści:
    925
    Miasto:
    Lubliniec
    Poproś mechanika aby dokładnie zobaczył parametry. Temp ciśnienie paliwa itp. potem pomiar kompresju
     
  11. Mateusz-autoklimat

    Mateusz-autoklimat Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Wszystkie te parametry były sprawdzane i jest ok
     
  12. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    2 504
    Docenione treści:
    716
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    TO ZNACZY ZE JAK W KONCU ?
     
  13. Mateusz-autoklimat

    Mateusz-autoklimat Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Wszystkie parametry czujnikow pompy wtryskow itd miałem na myśli ;) zobaczymy co dalej
     
  14. kubart

    kubart Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    8-02 19
    Postów:
    538
    Docenione treści:
    90
    Sprawdz jaki masz numer softu i czy czasami nie masz "strumienicy"w przeplywce- po update dieselgate 99xx byla wkladana do filtra.
     
  15. Mateusz-autoklimat

    Mateusz-autoklimat Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-09 20
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    0
    Po znalezieniu dobrego mechanika usterka została znaleziona. Mechanik zdjął głowice zawory były podparte od nagaru glowica przeszła drobny remont m.in szlifowanie i frezowanie zaworow, wyczyszczony został kolektor ssacy, egr zostaje mi jeszcze dpf. Mechanik mówi że takiego syfu dawno nie widział