1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Vw golf IV 1.9tdi 90km 66kw ALH. BRAK MOCY

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika Browarek 1.9, 14-07 19 o 17:10.

  1. Browarek 1.9

    Browarek 1.9 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    Niedziela
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Witam, mam problem z vw golf 4 1.9 tdi 90km 66kw ALH. Od dłuższego czasu mam problem z mocą, opiszę od początku jak to przebiegało. Zaczęło się tak że samochód zaczoł coraz słabiej przyspieszać na niskich obrotach, coraz słabiej i słabiej aż doszło do momentu że gdy jechałem około 120 km/h odciol się tzn. Turbo jak by przestało działać i było odczuwalne jak by przychamowanie i nie jechał więcej niż 110. Po wyłączeniu i włączeniu silnika turbo znowu działało wówczas musiałem trzymać samochód stale na obrotach bo gdy popuszczalem poniżej 2000 znowu się turbo odcinalo. Po sprawdzeniu komputerem pokazało błąd na zaworze podcisnienia n75, zawór wymieniony problem nie znikł, egr wyczyszczony i nadal nic, węże podcisnia wymienione i nadal nic. Ciśnienie sprawdzone przepływomierzem i mieści się w normie ciśnienie jest dobre lecz szybko ucieka. Ostatnio turbina już wgl. Nie działa nie słychać jej auto ma muła a ja przygotowuje się do wymiany turbiny bo chyba tylko to mi pozostało. Ma ktoś jakieś sugestie bądź był by w stanie mi pomóc? Z góry dziękuję
     
  2. robercik1974

    robercik1974 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-11 12
    Postów:
    687
    Docenione treści:
    37
    Rury masz szczelne. Dymi na czarno? Zloguj go
     
  3. Browarek 1.9

    Browarek 1.9 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    Niedziela
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Nie dymi, nie mam aktualnie jak go zlogowac... Pracuje normalnie rury są szczelne, nie dymi.
     
  4. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 758
    Docenione treści:
    2 358
    Miasto:
    Mazowieckie
    może już czas do valhalla
     
    toomii76 lubi to.
  5. robercik1974

    robercik1974 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    26-11 12
    Postów:
    687
    Docenione treści:
    37
    Bez logów nic tu nie wskorasz
     
  6. XMARIO

    XMARIO SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-10 18
    Postów:
    1 758
    Docenione treści:
    2 358
    Miasto:
    Mazowieckie
    znam dobry sposób...
    logujesz sete mleka na cylinder i patrzysz jak znika. Pilnuj żeby koty nie wypiły.
    Jak seta nie wlatuje do michy w kwadrans to bedzie chodził.
     
  7. Grzegorz1805

    Grzegorz1805 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    17-05 16
    Postów:
    170
    Docenione treści:
    4
    Miasto:
    Poznań
    A podciśnienie masz wszędzie szczelne ostatnio miałem też przypadek że też tak brakło mocy i znalazłem że nie trzyma gruszka od chłodnicy egr zerwana membrana była i nie szczelne było
     
  8. Radmor

    Radmor Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    21-03 19
    Postów:
    492
    Docenione treści:
    118
    ...z bardzo dużym prawdopodobieństwem >>>>turbo do roboty !!!
     
  9. Browarek 1.9

    Browarek 1.9 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    Niedziela
    Postów:
    4
    Docenione treści:
    0
    Egr właśnie wczoraj włożyłem wyczyścilem go i sprawdziłem gruszka od egr wporzadku wymieniłem uszczelki na nowe. Wezyki podcisnienia też są wymienione, odpiolem wczoraj wtyczkę z przeplywomierza i auto odzyskał moc lecz na niskich obrotach na wysokich nadal mół.

    Też tak mi się wydaje lecz wczoraj odpiolem wtyczkę z przeplywomierza i auto odzyskał moc na niskich obrotach na wysokich nadal muli ale to normalne po odpieciu przeplywki, więc skoro jest przyspieszenie na niskich obrotach po odpieciu przeplywki to można przyjąć że turbina musi działać bo inaczej by tak nie przyspieszal...

    Inteligent z CB jak chu... Po co się udzielasz jak nie masz nic mądrego do powiedzenia?