• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

VW Passat B6 2.0 TDI BMP-nadmierne kopcenie na niebiesko

mrancho

Nowy
Dołączył
23.11.2020
Postów
3
Punktów
0
Dzień dobry,
Mam problem z VW Passatem B6 2007, skrzynia automatyczna. Auto przyjechało z usterką-nadmierne kopcenie na niebiesko, z auta jest usunięty DPF. Zostały wymienione pierścienie tłokowe, końcówki wtryskiwaczy, zregenerowana turbosprężarka, regenerowana głowica, nowe popychacze zaworowe, filtr paliwa. Została uszczelniona pompa vacum, były zmierzone tłoki w GMP. Auto nadal kopci, na zimnym po odpaleniu po minucie pracy zaczyna się problem i tak jest dopóki auto nie złapie temperatury roboczej 90 stopni.
Co może być tego powodem? Gdzie szukać przyczyny?
 

Misiakowski

Grupa Wsparcia Technicznego
Dołączył
1.06.2014
Postów
1068
Punktów
159
Wiek
37
Miasto
Gdansk
zrobiona glowica a wtryski? uszczelnienie parametry na cieplym i zimnym silniku
 
Ostatnia edycja:

pawcar

SuperMechanior
Dołączył
6.02.2017
Postów
2112
Punktów
633
Miasto
Manchester
Wszystko zrobione/ sprawdzone a dalej dymi. Nawet nie pytam ile $$ juz poszło....

Tam jest odma w pokrywie, niewymienna

Obstawiam, że nikt się nie pofatygowal żeby wyłączyć ja z układu ?

Czasami najprostsze rozwiązania są najbardziej skuteczne.
 

toomii76

toomi
Dołączył
2.11.2014
Postów
12459
Punktów
6461
Miasto
turek
dopiero gdy nafta na tłokach nie pomogła to silnik do remontu, nowe turbo, nowy egr, pompki po regeneracji, stara pokrywa zaworów i temat na forum.
 

pawcar

SuperMechanior
Dołączył
6.02.2017
Postów
2112
Punktów
633
Miasto
Manchester
Ludzie za to płacą, BA ! inni biorą za to pieniądze !

Za nic honoru i odwagi cywilnej... o wiedzy nawet już nie mówię.

BTW

A to nie jest tak, że za niewykonaną usługę (miał przestać dymić) nie pobiera się opłaty ? :>

P.S

Jak same pierścienie wymienili to i teraz odłączenie odmy może nic nie dać... Obstawiam, że pierścienie poszły na stare przepłukane ropą tłoki xD, a sam cylinder zmierzony został precyzyjnym urządzeniem pomiarowym - "na oko"
 
Do góry Bottom