Lukpok0523
Nowy
- Dołączył
- 10.01.2021
- Postów
- 3
- Punktów
- 0
Witam
Mam problem z passatem już rozkładam ręce . Silnik 2.0 TDI DTS 150km. Z autem nic się nie działo przebieg 310tys . Auto zgaszone w garażu kolejnego dnia nie odpalił tak jakby coś go odcięło . Błędów brak . Sprawdzony układ paliwowy wtryski na stół odbiegają od normy otwierają się i powinien na nich chociaż zagadać. Czujnik na listwie nowy wydatku i ciśnienia . Podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie okolice 400bar . Wtrysk mechaniczny od 1.9 TDI podpięty na próbę otwiera się . Drugi komplet wtrysków założony na zewnątrz nie otwierają się tak jakby coś go zblokowało .Na plaku chodzi . Na zapłonie 5 volt na kostne wtrysków . Czysty zbiornik paliwa i filtr
Czy ktoś miał podobny problem . Już sprawdzam wszystko po kilka razy . Myślałem nad sterownikiem silnika . Wydaje mi się też że za wysokie ciśnienie bije rozrusznikiem i może sterownik nie otwierać wtryskiwaczy
Pozdrawiam liczę na pomoc
Mam problem z passatem już rozkładam ręce . Silnik 2.0 TDI DTS 150km. Z autem nic się nie działo przebieg 310tys . Auto zgaszone w garażu kolejnego dnia nie odpalił tak jakby coś go odcięło . Błędów brak . Sprawdzony układ paliwowy wtryski na stół odbiegają od normy otwierają się i powinien na nich chociaż zagadać. Czujnik na listwie nowy wydatku i ciśnienia . Podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie okolice 400bar . Wtrysk mechaniczny od 1.9 TDI podpięty na próbę otwiera się . Drugi komplet wtrysków założony na zewnątrz nie otwierają się tak jakby coś go zblokowało .Na plaku chodzi . Na zapłonie 5 volt na kostne wtrysków . Czysty zbiornik paliwa i filtr
Czy ktoś miał podobny problem . Już sprawdzam wszystko po kilka razy . Myślałem nad sterownikiem silnika . Wydaje mi się też że za wysokie ciśnienie bije rozrusznikiem i może sterownik nie otwierać wtryskiwaczy
Pozdrawiam liczę na pomoc