1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

VW Polo 2006 r. 1.4 FSI AXU

Dyskusja w 'Diagnostyka' rozpoczęta przez użytkownika rev, 10-10 18.

  1. rev

    rev Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-12 16
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruda Śląska
    Witam, spotkał ktoś się z przypadkiem dziwnego falowania na obrotach. Sporadycznie wypadania zapłonu. U poprzednich mechaników klient wymieniał cewki - sprawdzone. Rozrząd również jest ustawiony na blokadach. Wtryski podają dość równo, adaptacje robione. Już brakuje pomysłów i dość sporo osób rozkłada ręce. Podczas jazdy jakoś to jedzie lecz na wolnych dość mocno kuleje. Wypadanie jest widoczne w środku samochodu (strzelanie w wydech).
    Pozdrawiam
     
  2. Misiakowski

    Misiakowski Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    1-06 14
    Postów:
    765
    Docenione treści:
    92
    Miasto:
    Gdansk
    Syf w zbiorniku ,odpowietrzanie zbiornika albo pada powoli pompa paliwa,jakies nieszczelności zabrudzona przepustnica filtr paliwa jest tego sporo do sprawdzenia jeszcze...
     
  3. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 141
    Docenione treści:
    290
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
    Jak to z fsi bywa często brakuje kompresji...
     
    pawel2406 lubi to.
  4. rev

    rev Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-12 16
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruda Śląska
    Kompresja mierzona, filtr paliwa zmieniony, sitko pompy paliwa wyczyszczone. Chodzi dość dobrze więc odpada. Przepustnica czyszczona , po adaptacji. Dziwne jest to że potrafi chodzić na wolnych 30 sekund dobrze równo, a po chwili zaczyna kuleć. Zostaje jeszcze kolektor ssący podobno jacyś magicy zajmują się czyszczeniem tego ale nie wygląda jakoś mega tragicznie.
    Tak czy siak dzięki.
     
  5. ethan

    ethan Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    22-01 18
    Postów:
    59
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Wrocław
    A może brak szczelności zaworów ... Albo samych pierścieni... Kompresja może być. .. A tak wgl to jaka jest? Jakie jest ciśnienie w kolektorze... Te silniki to jedna wielka mina...
     
  6. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 410
    Docenione treści:
    683
    Miasto:
    łódź
    tam pierscienie sie niestety .... no wiecie olejowe moze w tym kierunku;) zobacz jak bedzie na nowych swiecach ;) jesli dobrze to masz rozwiazanie:D
     
  7. rev

    rev Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-12 16
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruda Śląska
    Mniej więcej 14 na każdym trzyma. Zawory etc. również odpadają. Auto ma moc, nie kopci. Oleju również nie brał i nie bierze. Raz na ruski rok wyskoczy błąd wypadania zapłonu. Jeszcze tak jak wyżej ktoś napisał ciśnienie, szczelność kolektora, a później pomysłów brak. Strasznie uparty silnik.
     
  8. slaweuszek

    slaweuszek Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    10-04 18
    Postów:
    551
    Docenione treści:
    131
    Miasto:
    Gorzów Wielkopolski
    W tych silnikach często występuje problem z wariatorem - wtedy pojawia się sporadyczne wypadanie zapłonu. Ale wtryskiwacz też lubi świrować, powodując podobne zachowanie i identyczny błąd.
     
  9. rev

    rev Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-12 16
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruda Śląska
    Tutaj są 2 zwykłe zębate, bez wariatora. Wtryski razem z tą śmieszną listwą też były sprawdzane dają równo no chyba że gdy są założone na aucie coś świrują ale to raczej mało prawdopodobne. Sprawdzimy kolektor i zobaczę co dalej.
     
  10. mariuszek32

    mariuszek32 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-10 18
    Postów:
    9
    Docenione treści:
    1
    a świece sprawdziłeś?
     
  11. adi_BMW

    adi_BMW Nowy

    Offline
    Dołączył:
    13-10 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    2
    A pod komputer podłaczałeś? To podstawa przeciez.
     
  12. rev

    rev Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-12 16
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruda Śląska
    Proszę o unikanie takich pytań.. Enty raz piszę o problemie, a ktoś z kompem i świecami wyskakuję gdzie sprawdzone jest 20 innych rzeczy także nie ma o czym pisać.
    Ssący także sprawdzony, wyczyszczony, klapy otwierają się w 100% także pakiet pomysłów się skończył. Moc jest, jechać jedzie, a przy odpuszczaniu gazu i na wolnym trzepie budą na każdą stronę.
     
  13. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 141
    Docenione treści:
    290
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
    Nic nie napisałeś o świecach
     
  14. basiura

    basiura Nowy

    Offline
    Dołączył:
    14-10 18
    Postów:
    12
    Docenione treści:
    0
    Akurat to, że sprawdzało go tyle osób jeszcze nic nie znaczy. Rózni fachowcy są.
     
  15. rev

    rev Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-12 16
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruda Śląska
    Spotkał się ktoś z uszkodzeniem pompy wysokiego ciśnienia ? Dokładniej chodzi o ten trzpień stykający się z krzywką. Jest dość mocno wytarty praktycznie na równo ze sprężyną.
     
  16. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 410
    Docenione treści:
    683
    Miasto:
    łódź
    ja sie spotkalem ;)
     
    gtszudi i toomii76 lubią to.
  17. gtszudi

    gtszudi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-08 17
    Postów:
    1 141
    Docenione treści:
    290
    Miasto:
    Pruszcz Gdański
    Adres strony:
    ja tez , ale dlugo odpalal zimny wtedy
     
  18. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 410
    Docenione treści:
    683
    Miasto:
    łódź
  19. rev

    rev Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    29-12 16
    Postów:
    14
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Ruda Śląska
    Czyli inny objaw się pojawił, jaka decyzja wtedy ? Cena nowej ponad 2k z tego co się dowiedziałem.
     
  20. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    1 410
    Docenione treści:
    683
    Miasto:
    łódź
    zalezy od Twojego portfela-nowy to nowy regenerowany to regenerowany;)
     
    toomii76 lubi to.