• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

VW Polo 6n2 1.4 benzyna 75km problem z odpalaniem i ogolna praca silnika

Lukson

Nowy
Dołączył
24.02.2021
Postów
4
Punktów
0
Witam posiadam następujący problem auto Volkswagen Polo 6N2 1.4 benzyna 75km 2000r nie zawsze chce odpalać raz odpala normalnie i nie ma żadnego problemu jest moc da się jechać natomiast za kolejnym razem odpala w trybie awaryjnym świeci się EPC i check engine. Zdarza się też że w ogóle nie chce odpalić. Nowa przepustnica wymieniana 2 dni temu. Przeprowadziłem również adaptację przepustnicy. W ostatnim czasie wymienione również rozrząd świece oleje filtry jak i również sonda za katalizatorem. Katalizator na miejscu. Zna ktoś rozwiązanie tego problemu może albo wie gdzie szukać przyczyny?
VCDS pokazuje następujące błędy:
 

Załączniki

  • IMG_20220129_121125.jpg
    IMG_20220129_121125.jpg
    1,3 MB · Wyświetleń: 32
  • IMG_20220129_123147.jpg
    IMG_20220129_123147.jpg
    3 MB · Wyświetleń: 32
  • Zrzut ekranu (5).png
    Zrzut ekranu (5).png
    137,2 KB · Wyświetleń: 30

merlin11228

Uczestnik
Dołączył
21.01.2022
Postów
30
Punktów
1
Wiek
40
Miasto
Sosnowiec
Egr pisze Ci przecierz jak byk .wyjmij przeczyść i sprawdź czy pracuje.jak to nie pomorze wymień na nowy lub zdemontuj całkiem i zaślep.
 

pawcar

SuperMechanior
Dołączył
6.02.2017
Postów
3054
Punktów
813
Miasto
Manchester
Jest napisane oraz pomoże !

Pomorze to rejon w Polsce jest.


To że ktoś kręci śrubki, nie znaczy, że musi być ortograficznym głąbem.
 

elektryk1234

SuperMechanior
Dołączył
4.11.2019
Postów
550
Punktów
54
Tu by trzeba zobaczyc na schemacie powiazanie przepustnicy z egrem
Automatyczne połączenie postów:

Zdradz tajemnice jaka nazwa sterownika.
Automatyczne połączenie postów:

Albo kod silnika
 
Ostatnia edycja:

merlin11228

Uczestnik
Dołączył
21.01.2022
Postów
30
Punktów
1
Wiek
40
Miasto
Sosnowiec
Jest napisane oraz pomoże !

Pomorze to rejon w Polsce jest.


To że ktoś kręci śrubki, nie znaczy, że musi być ortograficznym głąbem.
Widzisz czasami może to być spowodowane tym że ktoś ma dysleksje i do tego jeszcze dysgrafie i dysortografia.Ja mmam nie wstydze się tego to zaburzenia psychiczne do tego nie leczone.Chcialem tylko pomóc nie ważne że z błedami ortograficznymi ważne żeby przekaz był zrozumiały.Ty nie napisałeś nic w tym temacie żeby pomóc szukasz tylko poklasku bo znalazłeś błąd ortograficzny.gratuluje. Ale żadne zaburzenie nie tłumaczy zwykłego chama .pozdrawiam.
 

pawcar

SuperMechanior
Dołączył
6.02.2017
Postów
3054
Punktów
813
Miasto
Manchester
Chłopie , zainstaluj sobie słownik do przeglądarki, też mam dysfunkcje i jakoś mogę pisać poprawnie.
Jak się chce to można, a tłumaczenie się chorobą to zwykły debilizm.
 

merlin11228

Uczestnik
Dołączył
21.01.2022
Postów
30
Punktów
1
Wiek
40
Miasto
Sosnowiec
Chłopie , zainstaluj sobie słownik do przeglądarki, też mam dysfunkcje i jakoś mogę pisać poprawnie.
Jak się chce to można, a tłumaczenie się chorobą to zwykły debilizm.
Nie z zwykłym debilizmem jest pisanie dalej nie w temacie tylko po to żeby zabłysnąć.
 

mati_0

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
29.10.2012
Postów
9
Punktów
5
Miasto
Niedrzwica Kościelna
WWW
motowarsztat.net
Ciekawy przypadek.
Myślę, że błędy nie mają nic wspólnego z problemem odpalania. Sprawdź parametry rzeczywiste w momencie kiedy nie chce palić bo problem pewnie głównie tego dotyczy. Bywa, że czujnik temp. głupieje i daje sygnał np. 65st. przy zimnym silniku w VAG będzie problem z odpaleniem lub np. -40 przy ciepłym silniku.
Kompresja do spr. ale cewki i świece też, pompa paliwa czy daje ciśnienie, ewentualnie problem z immo.
Jeśli chodzi o błędy przepustnicy to albo zamontowana jest do bani albo kable do sterownika nie maja przejścia więc do spr. jak robiłeś adaptację to był komunikat, że adp. OK ?
EGR może być do wymiany jeśli jest problem z potencjometrem zrób test jeśli jest funkcja ewentualnie podgląd parametrów w czasie pracy czy pracuje.
Może też być problem z samym sterownikiem silnika ale to już grubsza sprawa.
Posprawdzaj dobrze wiązki też.
Skasuj błędy i sprawdź, który wraca od razu i czy mają związek z problemem odpalania, tzn jak nie chce palić to jaki dokładnie jest błąd wtedy.

ps. ortografia jest ważna też, wszystko jest ważne ale nie najważniejsze albo nie ważne wcale, zależy co dla kogo...
jak będzie odpalał to pewnie reszta też nie będzie ważna.
Pozdro..
cheers...
 
Do góry Bottom