1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

VW SHARAN 1.9TDI 110KM 1999 rok-trudność z odpaleniem (silnik AFG/AVG).

Dyskusja w 'Pytanie do mechanika' rozpoczęta przez użytkownika PiotrH, 31-03 20.

  1. PiotrH

    PiotrH Nowy

    Offline
    Dołączył:
    31-03 20
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Witam,
    Mam problem z odpaleniem sharana,który jest opisany w temacie.
    Sprawdziłem już:
    -rozrząd jest ok
    -wymieniłem świece żarowe na nowe
    -wymieniony został przekaźnik 109 na nowy
    -czujnik temperatury też wymieniony
    -zawór odcinający na pompie paliwa jest okej (+12V)
    -przepływomierz został wymieniony też na nowy
    -na plaku odpala bez problemu

    Proszę o pomoc,co mam jeszcze sprawdzić w samochodzie.
     
  2. WMserwis

    WMserwis Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    18-12 11
    Postów:
    1 980
    Docenione treści:
    308
    Miasto:
    Wołomin
    Adres strony:
    Bledy ?
    Okolicznosci w jakich przestal palic
    Parametry ?( obroty ecu widzi)?
     
  3. lisek171

    lisek171 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-11 14
    Postów:
    151
    Docenione treści:
    29
    Do wymiany został rozrusznik i aku, lub wizyta u mechanika złodzieja z kablem za gruby chajs, miało być tanio a wymienisz wszystko i na koniec oddasz na warsztat
     
  4. Jarzi

    Jarzi Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    4 425
    Docenione treści:
    1 206
    Miasto:
    Kaczory
    Kompresja?
     
  5. PiotrH

    PiotrH Nowy

    Offline
    Dołączył:
    31-03 20
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Błędów nie ma,wróciłem do domu,zgasiłem samochód a na drugi dzień nie odpalił już.
    Połączenie z ecu jest.
    Tu wykonałem badanie na silniku okolo 60 stopni,w linku są zdjęcia.
    https://imgur.com/a/2ohz6uz

    A dołączone zdjęcie zostało wykonane po zgaszeniu silnika.
     

    Załączone pliki:

    • llll.jpg
      llll.jpg
      Rozmiar pliku:
      2,4 MB
      Wyświetleń:
      28
  6. misiek1394

    misiek1394 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-12 13
    Postów:
    685
    Docenione treści:
    338
    Miasto:
    K-K
    Odłącz czujnik temperatury silnika i daj znać jak pali.
     
  7. 126marcin

    126marcin Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    4-01 14
    Postów:
    259
    Docenione treści:
    21
    Miasto:
    Włocławek
    Paliwo dochodzi? Może zapowietrzony?
     
  8. PiotrH

    PiotrH Nowy

    Offline
    Dołączył:
    31-03 20
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    0
    Nowy czujnik jest załączony, nadal nie pali po odłączeniu.

    Nowy filtr paliwa + zaworek zwrotny nowy, paliwo dochodzi.
    Prawdopodobnie do sprawdzenia pompa wtryskowa lub dwie korby skrzywione (2i3 cylinder) ale jeszcze sprawdzę ciśnienie.
     
  9. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    1 694
    Docenione treści:
    518
    Miasto:
    Manchester
    A to nie jest przypadkiem na zwykłej pompie ? Jak tak to pewnie kąt wtrysku do ustawienia.
     
  10. lisek171

    lisek171 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-11 14
    Postów:
    151
    Docenione treści:
    29
    Sprawdź klin na wale, jeśli jeszcze zaworów nie pijepao, w tym modelu powinien byś półksiężyc jeśli nikt nic nie ruszal
     
  11. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    1 694
    Docenione treści:
    518
    Miasto:
    Manchester
    Tam znak jest na kole, jeżeli faktycznie rozrząd sprawdzony i blokada wałka pokrywa się ze znakiem w okienku skrzyni, do tego bolec wchodzi w koło pompy to zostaje tylko kwestia doregulowania, w grupie 000 na pierwszej pozycji ma 000 - regulacja poza zakresem zapewne. Sprawdź jeszcze w BS na rozgrzanym silniku. Cudów tutaj nie ma.
     
  12. lisek171

    lisek171 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    22-11 14
    Postów:
    151
    Docenione treści:
    29
    Lub zawór ciśnienia wewnętrznego w pompie się rozpadł, bez spec klucza to tam nie zajrzy
     
  13. pawcar

    pawcar SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    6-02 17
    Postów:
    1 694
    Docenione treści:
    518
    Miasto:
    Manchester
    Tym sie można zająć później.

    Podstawa leci na pierwszy ogień.