1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Vw t5 2.0 tdi caa

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Marceliii, 12-06 18.

  1. Marceliii

    Marceliii Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-03 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Lublin
    Witam, mam taki problem. T5 z silnikiem 2.0 tdi caa wystepuje błąd ciśnienia doładowania. Czujniki ciśnienia doładowania był podmieniany z innego i sprawnego auta. Grucha jest nowa i była z turbiną w regeneracji gdzie ją ustawili. Od czasu do czasu mignie sprężynka świec żarowych ale jest ok do momentu gdy nie przejdzie w tryb awaryjny i wywali checka. Podciśnienia sprawne, i dolot także. Zadane ciśnienie doładowania pokazuje 1053 a rzeczywiste 1030. Co może byc przyczyną? Proszę o pomoc bo pomysły mi się juz skończyły :(
    Pozdrawiam.
     
  2. Serwismiechów

    Serwismiechów Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-11 16
    Postów:
    152
    Docenione treści:
    29
    Miasto:
    miechów
    Tak jest jeszcze podciśnienie?
    Nie chce mi sie szukać ale pewnie elektroniczny nastawnik. Luz lub źle wyregulowane. Ewentualnie po reg. trzeba zrobić kalibrację lub dopasowanie vcds
    pzdr
     
  3. Marceliii

    Marceliii Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-03 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Lublin
    Tak gruszka jest sterowana podcisnieniowo ale jest też ten nastawnik przy gruszce. Gruszka była ustawiana razem z turbiną w zakładzie regenerującym turbiny.
     
  4. marcinbdg

    marcinbdg Nowy

    Offline
    Dołączył:
    23-06 18
    Postów:
    1
    Docenione treści:
    0
    I jak? Problem rozwiązany? Przerabiałem podobny problem. Okazało się że winna była vacumpompa. Pomimo że serwo działało normalnie to jednak podciśnienie było za małe. Po wymianie vacumpomp problem zniknął.
     
  5. Marceliii

    Marceliii Nowy

    Offline
    Dołączył:
    7-03 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Lublin
    Vacum też już podmieniałem. Problem znikł, auto zostało pożądanie przegonione na trasie i błąd sie już nie pojawia. Dziwne dla mnie ale skuteczne sie to okazało.