• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Wózki narzędziowe różnych marek...

Kaftan

Początkujący
Punktów
4
Witam, choć nie jestem już typowym mechanikiem samochodowym to zarobkowe kręcenie śrubek mam na co dzień. Chciałem kupić sobie wózek narzędziowy w okolicach 10k max. zakres prac od klucza 6 po 60, większych jak do tej pory nie miałem. Niestety praktycznie każdy gotowy zestaw tzn WÓZEK + Zestaw narzędzi zawierają mnóstwo idiotycznych przedmiotów z których prawdopodobnie nikt nie korzysta. Interesuje mnie opinia ludzi którzy użytkują daną markę i mogą coś o niej powiedzieć, niestety lub stety nie stać mnie na marki pokroju FACOM, HAZET, GEDORE, STAHLWILLE czy Beta, a w zasadzie uważam że te narzędzia nie są warte swojej ceny.

Znalazłem kilka zestawów narzędzi wraz z wózkami:
Sata 299 elementów - klucze wyglądają na polerowane, pytanie brzmi czy i jak mocno ślizgają się w dłoniach podczas pracy w smarach? jak wygląda dożywotnia gwarancja - czy jest to tylko gwarancja z nazwy czy rzeczywiście ją respektują. Sama zawartość wózka wygląda spoko, nie ma wkładek z bzdurnymi miarkami, miernikami do opon, kluczy do filtrów oleju itd... Zastanawia mnie jedynie zdublowana pozycja wkładki z grzechotką 1/2" no jak sprawuje się sam wózek
kod wózka: 95107-2