• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Własny przydomowy warsztat

Franki97

Nowy
Punktów
0
Miasto
Ozorków
Witam , potrzebuję porady od osób które już maja większe doświadczenie w prowadzeniu warsztatu ponieważ chciałbym prowadzić swój przydomowy warsztat aby dorobić sobie do domowego budżetu a i może w pewnym czasie żeby to był mój główny dochód. Nie jestem po żadnej szkole samochodowej ani nic z tym związanym jestem samoukiem generalnie tylko rodzinie auta naprawiałem miedzy innymi klocki , tarcze , przewody hamulcowe, głowice i wymianę silnika też udało mi się zrobić, zawieszenia sprężyny itp też robiłem i stad moje pytanie czy z takim doświadczeniem mogę liczyć na to ze poradzę sobie w swoim warsztacie ? Garaż mam który pomieści 3 samochody sprzęt też jakiś tam mam skrzynkę narzędziową klucze dynamometryczne kompresor itp itd .
Z góry dziękuje za podpowiedzi wiem że temat już był wałkowany wiele razy ale znalazłem posty z X czasu i nie na moim przykładzie więc proszę o wyrozumienie . Pozdrawiam :)

blayders

Zweryfikowany Mechanik
Porady
1
Punktów
491
Miasto
Podkarpacie
Małe warsztaty się zamykają z powodu chorego polskiego prawa a ty chce otworzyć ?
Jeśli masz dobra prace i za dużo wolnego czasu to weź nadgodziny . Jak brakuje ci kasy z powodu wzrostu stup procentowych i rata ci podskoczyła węz nadgodziny . Dalej za mało zmień place na lepiej płatna np.: glazurnik .

Drugi2

SuperMechanior
Porady
5
Punktów
1329
są dwie opcje:
1- wystawiasz rachunki
2- płatność tylko gotówka. rachunków nie ma