1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Usuń ogłoszenie

Wgniecenia w karoserii

Dyskusja w 'Blacharstwo i lakiernictwo' rozpoczęta przez użytkownika maciek222, 29-02 12.

1. maciek222

maciek222 Nowy

Docenione treści:
    0
    Witam serdecznie, ostatnimi czasy studiuję pewną nowość - usuwanie wgnieceń bez lakierowania. Ciekaw jestem Waszych ewentualnych doświadczeń i opinii na ten temat. Zalet takiego sposobu likwidowania wgniotek jest wiele - począwszy do szybkiego czasu skończywszy na cenie. Z tego co się dowiedziałem takie usuwanie wgnieceń jest całkowicie bezinwazyjne - zero lakierowania, zero masy szpachlowej, pozostaje oryginalny lakier. Ze zdjęć, wynika, że po wgnieceniach nie pozostaje najmniejszy ślad. Czy ktoś z Was miał z tym jakieś doświadczenia?

Edytowano przez moderatora: 24-03 14
  2. DamianK

DamianK Początkujący

Docenione treści:
    2
    Ostatnio robiłem w hondzie civic wgniotke mała, koles tez obiecywał że będzie igła bez sladu, a jednak w rzeczywistosci tak nie jest jakies tam malutkie slady zostają takie jakby małe faudy jak sie ktos dobrze przyjrzy. Ale ogolnie to lepsze to niz malowanie.

3. L T racing

L T racing Początkujący

Docenione treści:
    2