1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Wsady a disassembler

Dyskusja w 'Elektronika pojazdowa' rozpoczęta przez użytkownika lubieto, 29-10 18.

  1. lubieto

    lubieto Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-06 18
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    3
    Hej,
    Jest sens używać disassemblera w celu łatwiejszego analizowania wsadów ??
     
  2. slawek2007.28

    slawek2007.28 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 18
    Postów:
    687
    Docenione treści:
    183
    Miasto:
    Ostrołęka
    Zależy co chcesz analizować. Bo analiza to szeroke pojęcie.
     
  3. lubieto

    lubieto Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    15-06 18
    Postów:
    39
    Docenione treści:
    3
    Może w ten sposób, niżej opisze co bym chciał z tym zrobić.

    Po wypluciu kodu z disassemblera będę mógł odróżnić Dane od kodu i np. w tych oddzielonych danych łatwiej będzie mi znaleźć np. pin. Po przeanalizowaniu kodu teoretycznie też bym mógł znaleźć linie odpowiedzialne za sprawdzenie sygnału z immo. itp

    Dobrze myśle ?
     
  4. not4u

    not4u Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-10 16
    Postów:
    3
    Docenione treści:
    1
    Miasto:
    Olkusz
    Pytanie czy warto na to tracić czas. Disassembler musi mieć biblioteki procesora a zazwyczaj te które występuja w automotive są zastrzeżone. Wg mnie szkoda na to czasu. Szybciej znajdziesz jakieś inf na temat zapisu i lokalizacji niż zdekompilujesz wsad.