1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Wtryskiwacze piezoelektryczne BMW

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika Krakus741, 21-01 20.

  1. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Witam mam pytanie mam problem prawdopodobnie z wtryskiwaczami w BMW f11 3.0d przy mocniejszym depniecu wytwarza się ciśnienie w wężach przelewowych wtryskiwaczy w takim stopniu że rozrywa wężyki .
    Poza tym auto chodzi bardzo dobrze .
    I teraz może pytanie czy wtryskiwacze piezo mogą przepuszczać ciśnienie w przelew ?
    Czy jest sposób sprawdzenia czy to napewno wtryskiwacze ?
    Znacie jakąś konkretną firmę ,która mogłaby sprawdzić wtryskiwacze ?
     
  2. wojtis94

    wojtis94 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-08 14
    Postów:
    180
    Docenione treści:
    17
    Miasto:
    Warminsko maz.
    Mogą, zrob test przelewowy na początek i wszystkiego się dowiesz
     
  3. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Robiłem test wyszedł dobrze wszystkie menzurki napełnione identycznie w normalnym tempie , lecz słyszałem że test przelewowy dla piezo nie jest sposobem na ich diagnostykę i nie można nic z niego wywnioskować .
     
  4. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 273
    Docenione treści:
    748
    Miasto:
    Radom
    To sprawdź drożność przewodów przelewowych od miejsca pęknięcia do zbiornika.
     
  5. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Przewód przelewu od wtryskiwaczy nie prowadzi do węża powrotu tylko do węża zasilania .
     

    Załączone pliki:

  6. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 273
    Docenione treści:
    748
    Miasto:
    Radom
    Tak też bywa, a pompa wstępna jakie ciśnienie zapodaje? I które węże pękają?
     
  7. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Właśnie ciśnienia wstępnego nie mierzyłem bo nie miałem czym bo manometr mi się rozsypał .
    Najpierw rozszczelniło się na opasce na trójniku to na dole ,a jak dałem opaskę skręcana to zaczęły pękać węże między przelewami .
     

    Załączone pliki:

  8. jarek_g60

    jarek_g60 Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    13-05 17
    Postów:
    114
    Docenione treści:
    27
    Miasto:
    Wojcieszyn
    Wężyk oryginalne czy jakaś przeróbka?W A6 zrywalo przelewy jak ktoś oryginalny tekalan zastąpił guma, powymianie na nowe nie ma problemu.
     
    adam89 lubi to.
  9. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Cały wąż przelewowy z króćcami wymieniony na nowy oryginalny z ASO .
     
  10. Serwismiechów

    Serwismiechów Uczestnik

    Offline
    Dołączył:
    18-11 16
    Postów:
    218
    Docenione treści:
    34
    Miasto:
    miechów
    Jakiej produkcji te wtryski w bmw?
    W piezo nie mierzy się przelewów tak jak w elektromagnetycznych wtryskach ;)
    Tu zależnie od typu wtrysku i producenta jest od -1 do +1 bar lub od 0 d0 10 bar
    To z tymi z którymi miałem do czynienia.
     
  11. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Są produkcji Boscha.
    Jest jakiś specjalny przysmrzad do mierzenia tego ciśnienia ?
     
  12. winetoo

    winetoo SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    18-03 14
    Postów:
    2 273
    Docenione treści:
    748
    Miasto:
    Radom
    Ku.wa zciągasz wężyk, zaślepiasz żeby nie sikało od strony pompki i zakładasz menzurki tak samo jak w innych wiechciach. Nie kombinuj za dużo. We wszystkich mercach na piezo tak się robi.

    A do mierzenia ciśnienia są manometry zegarowe też takie same jak do innych wozideł.
     
  13. Piotr_Ł

    Piotr_Ł Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-02 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Lublin
    .

    Przerabialiśmy taki silnik w X5 też 3.0. Na powrocie z przelewów masz taki zaworek. Wymień go i będzie po problemie.
     
  14. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Chodzi o to prawda ? Właśnie się zastanawiałem czy to wymieniać bo ten kawałek wężyka kosztuje ponad tysiąc złotych .
     

    Załączone pliki:

  15. Piotr_Ł

    Piotr_Ł Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    23-02 18
    Postów:
    18
    Docenione treści:
    3
    Miasto:
    Lublin
    Klient ten zawór kupywal na allegro nowy oryginał za coś ponad 300zl. Nie wiem czy to jakas wyprzedaż magazynowa była, ale spróbuj może tak poszukać
     
  16. Krakus741

    Krakus741 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    7-11 19
    Postów:
    32
    Docenione treści:
    0
    Poszukam , w oryginalne występuje z całymi przewodami tylko samego nie ma .