• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

wyciek oleju z sprężarki klimatyzacji

hudy136

Nowy
Dołączył
5.07.2022
Postów
4
Punktów
0
cześć. Mam samochód hyundai coupe 2004r 2,0 benz . Wystrzelił mi podczas jazdy olej i gaz klimatyzacji . na początku myśłałem że pękł przewód ale po sprawdzeniu okazało się że są w porządku . Po chwili zauważyłem , że z tyłu sprężarki są cztery śruby z uszczelkami , trzy były lużne , jednej nie było . Moje pytanie jest takie. czy te śruby mają być dokręcone na mocno i do czego one służą ?
 

WOODOO

SuperMechanior
Dołączył
25.08.2014
Postów
6430
Porady
2
Punktów
2874
cześć. Mam samochód hyundai coupe 2004r 2,0 benz . Wystrzelił mi podczas jazdy olej i gaz klimatyzacji . na początku myśłałem że pękł przewód ale po sprawdzeniu okazało się że są w porządku . Po chwili zauważyłem , że z tyłu sprężarki są cztery śruby z uszczelkami , trzy były lużne , jednej nie było . Moje pytanie jest takie. czy te śruby mają być dokręcone na mocno i do czego one służą ?
Za pomocą tych śrub jest skręcone tylne zawieszenie z przednim zderzakiem... musisz je dowalić kluczem na który zakładasz metrową rurę i dokręcasz aż ci strzeli w krzyżu...:D
 

Drugi2

SuperMechanior
Dołączył
15.07.2020
Postów
1323
Porady
1
Punktów
322
Za pomocą tych śrub jest skręcone tylne zawieszenie z przednim zderzakiem... musisz je dowalić kluczem na który zakładasz metrową rurę i dokręcasz aż ci strzeli w krzyżu...:D

zacytuje dziadka z Truck mechanic from Poland "należy dokręcić z odpowiednim momentem"

 

hudy136

Nowy
Dołączył
5.07.2022
Postów
4
Punktów
0
Myślałem że na tym są fachowcy , jednak sie pomyliłem , zamiast konkretnej odpowiedzi pisze się jakieś pierdoły
 

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
29.11.2010
Postów
13987
Punktów
2673
Wiek
39
Miasto
PZ
Myślałem że na tym są fachowcy , jednak sie pomyliłem , zamiast konkretnej odpowiedzi pisze się jakieś pierdoły
Są fachowcy ale trzeba z nimi fachowo pisać i wtedy dostajesz konkretne odpowiedzi a ty piszesz że są z tyłu jakieś śruby, nawet zdjęcia nie łaska załączyć, w silniku są setki śrub, zrób foto, ładnie na nim narysuj strzałki i ci pomożemy
 

Radmor

SuperMechanior
Dołączył
21.03.2019
Postów
1430
Porady
2
Punktów
402
Po chwili zauważyłem , że z tyłu sprężarki są cztery śruby z uszczelkami , trzy były lużne , jednej nie było . Moje pytanie jest takie. czy te śruby mają być dokręcone na mocno i do czego one służą ?
Skoro są śruby ..to muszą być dokręcone odpowiednim momentem ....i służą np. do łączenia dwóch róznych elementów . Jak zdecydujesz się na samodzielną naprawę to pamiętaj o tym aby wkręcić śrubę o właściwym gwincie ..długości i wytrzymałości .Tu na Forum są Fachowcy... (na pewno nie D N O !!!! )....
.tylko Ty zadałeś zbyt ogólnikowe pytanie na które nie można było udzielić konkretnej odpowiedzi ...więc (w skrócie !!!) ..jakie pytanie >>taka odpowiedż .
 

hudy136

Nowy
Dołączył
5.07.2022
Postów
4
Punktów
0
ogólnikowe pytanie to jest dla lajka który nie zna się na tym , odnośnie tego co dotyczyło pytanie. Fachowiec który robi klimatyzacje i zna się na rzeczy wie co jak wygląda i do czego służy , wiec mówiąc o czterech śrubach z tyłu sprężarki które są z uszczelkami powinien od razu wiedzieć o co chodzi i powiedzieć do czego służą . Jak ktoś nie ma pojęcia wtedy wypisuje różne pierdoły zamiast po prostu powiedzieć , nie wiem :) lub się nie odzywać .
 

arni_poznań

Zweryfikowany Mechanik
Dołączył
29.11.2010
Postów
13987
Punktów
2673
Wiek
39
Miasto
PZ
powinien od razu wiedzieć o co chodzi i powiedzieć do czego służą
A ty tutaj przeprowadzasz egzamin którego nie przeszliśmy :D
Może nie zrozumiałeś mojego poprzedniego posta więc napiszę tak żebyś zrozumiał, jakie pytanie taka odpowiedź, twoje pytanie jest na poziomie pytania: " Mam w samochodzie koło w którym są cztery śruby, są luźne i jak jadę to słyszę pukanie, co mam z tym zrobić? "
Rozumiesz?
 
Do góry Bottom