1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Wymiana uszczelniacza wału korbowego Ducato 3,0 JTD

Dyskusja w 'Silniki diesel' rozpoczęta przez użytkownika potegat, 6-09 17.

  1. potegat

    potegat Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-09 17
    Postów:
    52
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Jędrzejów
    Mam do zmiany uszczelniacz od strony koła zamachowego Fiat ducato 3,0 JTD 2008 rok. Uszczelniacz składa się z dwóch części zewnętrzna wchodzi w blok a wewnętrzna w wał korbowy. Kupiłem też przyrząd do montażu, ale to zwykły kawałek okrągłej blachy.
    Może ktoś montował taki uszczelniacz i ma doświadczenia w tej kwestii. Taki sam jest w 2,3 JTD.
     
  2. kubag

    kubag Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-05 12
    Postów:
    161
    Docenione treści:
    45
    Miasto:
    Łomianki
    Adres strony:
    Mógłby mi ktoś podać wymiary przyrządu potrzebuje na szybko.
     
  3. potegat

    potegat Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-09 17
    Postów:
    52
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Jędrzejów
    Średnica zewnętrzna 158mm wewnętrzna 35.5mm grubość 12mm
     
  4. kubag

    kubag Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-05 12
    Postów:
    161
    Docenione treści:
    45
    Miasto:
    Łomianki
    Adres strony:
    To chyba nie te bo u mnie uszczelniacz ma średnice zew. fi120
     
  5. potegat

    potegat Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-09 17
    Postów:
    52
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Jędrzejów
    To na pewno, ducato 3.0 albo 2.3 to żaden przyrząd przystawiasz do uszczelniacza i obijasz młotkiem
     
  6. Misiek

    Misiek Administrator

    Offline
    Dołączył:
    6-10 10
    Postów:
    4 930
    Docenione treści:
    1 493
    Miasto:
    Szczecin
    Adres strony:
    Może nie ma czym się chwalić ale nigdy nie używałem żadnego przyrządu do tego silnika a obsługujemy flotę kilkunastu albo może nawet i kilkudziesięciu takich Ducato z silnikiem Mulitjet 3.0d.
     
    pawel2406 i toomii76 lubią to.
  7. komar200

    komar200 Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 711
    Docenione treści:
    453
    Miasto:
    grudziadz
    Tam jest przecież zwykły okrągły jak się nie mylę .dopasuj nasadkę i po robocie.
     
    toomii76, misiek1394 oraz pawel2406 lubią to.
  8. mrqq

    mrqq Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    5-07 12
    Postów:
    45
    Docenione treści:
    8
    przyrząd żaden nie jest potrzebny, wystarczy kawalek grubszej blachy. Problemem jest sposób w jaki ten simering uszczelnia, bardzo nietypowy w żadnym innym samochdzie takiego nie widzialem. i własnie przez to i rutynę ostatnio pare godzin poszło w piz.......u
     
  9. potegat

    potegat Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-09 17
    Postów:
    52
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Jędrzejów
    Jest taki dwuczęściowy nabija się jednocześnie na wał i w obudowę, przyrząd to zwykły kawałek blachy z otworem w srodku
     
  10. kubag

    kubag Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    14-05 12
    Postów:
    161
    Docenione treści:
    45
    Miasto:
    Łomianki
    Adres strony:
    Zamontowalismy bez niego. Ale ostatnio wymieniliśmy go na wiosne i zaczol nam ciec. Mam nadzieje że juz bedzie ok, ta skrzynia do wsadzenia to masakra.
     
  11. pawel2406

    pawel2406 Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    9-08 18
    Postów:
    940
    Docenione treści:
    294
    Miasto:
    łódź
  12. potegat

    potegat Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    6-09 17
    Postów:
    52
    Docenione treści:
    2
    Miasto:
    Jędrzejów
    Ja robiłem kapitalkę silnika a układ tlokowo-korbowy oraz Simmering robiła firma od głowic i wałów ciekło od razu jak z kranu.
    Oddali kasę za uszczelniacz i robotę wiec milo z ich strony. I tak u mnie kosztowało to taniej niż laweta do nich na warsztat.
     

Użytkownicy odwiedzili tę stronę szukając:

  1. fiat ducato wymiana zimeringu na wale