1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Wypadanie zapłonu avalanche

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Sebgus, 22-10 18.

  1. Sebgus

    Sebgus Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-10 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Witam
    Pacjent to Chevrolet avalanche 5.3 v8 2008r i mam problem z wypadaniem zapłonu na 2 i 4 cylindrze. Wymienione oczywiście świece, kable, cewki, sprawdzone wtryskiwacze, sprawdzona szyna, odma, zrobiłem również test kompresji i generalnie kończą mi się już pomysły, wiec zwracam się do was z problemem.
     
  2. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 287
    Docenione treści:
    628
    Miasto:
    Szczecin
    Jakie wyniki z testu kompresji ?
     
  3. Sebgus

    Sebgus Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-10 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    150 psi cylinder 2
    145 psi cylinder 4
     
  4. komar200

    komar200 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 804
    Docenione treści:
    563
    Miasto:
    grudziadz
    Zamieniałes wtryski miejscami
     
  5. Sebgus

    Sebgus Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-10 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Tak, wtryski zamieniałem miejscami, wymieniałem nawet oringi na wtryskach tak na wszelki wypadek bo były już stare
     
  6. komar200

    komar200 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 804
    Docenione treści:
    563
    Miasto:
    grudziadz
    Wiązka do sprawdzenia.Jak z cisnieniem na pozostałych .
     
    Ostatnio edytowano: 22-10 18
  7. Sebgus

    Sebgus Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-10 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Wiązka akurat jest nowa, bo stara była pęknięta na kostce która wchodzi do wtryskiwaczy i trochę luz był, wiec myślałem ze to może to. Nie sprawdzałem ciśnienia, podmieniłem wtryski tylko
     
  8. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 287
    Docenione treści:
    628
    Miasto:
    Szczecin
    A w europejskiej skali 150 psi ile to bar ?
     
  9. Sebgus

    Sebgus Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-10 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    150 psi to 10,34 bar. Na jakiejś amerykańskiej stronie przeczytałem ze to prawidłowy wynik dla tego silnika
     
  10. komar200

    komar200 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 804
    Docenione treści:
    563
    Miasto:
    grudziadz
    Sprawdź na pozostałych czy jest duże odchylenie ,jeszcze jedno jest gazownia
     
  11. Sebgus

    Sebgus Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-10 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Jutro stprawdze na innych cylindrach kompresje zaraz 16 i trzeba sie zbierać Nie nie ma gazu.
     
  12. Sebgus

    Sebgus Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-10 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Test kompresji sprawdziłem na innych cylindrach i wyszło to samo, około 15o psi. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ?
     
  13. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 287
    Docenione treści:
    628
    Miasto:
    Szczecin
    Na tych cylindrach szklanki do wymiany. Cyl. 2 i 4.
     
  14. komar200

    komar200 SuperMechanior

    Offline
    Dołączył:
    25-01 16
    Postów:
    1 804
    Docenione treści:
    563
    Miasto:
    grudziadz
    A ja myślę żeby sprawdzić najpierw szczelność dolotu .
     
  15. Sebgus

    Sebgus Nowy

    Offline
    Dołączył:
    22-10 18
    Postów:
    8
    Docenione treści:
    0
    Jeśli chodzi o szklanki to wyszło by na teście kompresji, tak myśle. Dolot mogę sprawdzić, śle żadna sonda błędu nie wywala
     
  16. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 287
    Docenione treści:
    628
    Miasto:
    Szczecin
    No cóż chciałeś pomocy teraz ją odrzucasz. Inaczej zachowuje się szklanka przy 200 obr/min inaczej przy 2000 obr/min.
    Jaki olej masz zalany?

    [​IMG]
    Cena z 2009 r około 20 tys euro ma przedłużanie kolektora ssącego ?
     
    Ostatnio edytowano: 23-10 18