1. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Dowiedz się więcej.
  2. Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Rejestracja otworzy przed Tobą drogę do zupełnie nowego, dzikiego świata motoryzacji!
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusji.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

    Usuń ogłoszenie

Wyrwany gwint świecy w głowicy V6

Dyskusja w 'Silniki benzynowe' rozpoczęta przez użytkownika Dami2416, 17-08 18.

  1. Dami2416

    Dami2416 Początkujący

    Offline
    Dołączył:
    8-06 17
    Postów:
    66
    Docenione treści:
    0
    Miasto:
    Sandomierz
    Witam. Co poradzić z opilkami przy wierceniu pod tulejke i gwintowaniu, próbować dmuchać przez kolektor+wiertło i gwintownik w smar? Ta tulejka będzie ok?
     
  2. DK1993

    DK1993 Nowy

    Offline
    Dołączył:
    29-06 18
    Postów:
    26
    Docenione treści:
    4
    Helicoil nie będzie lepsza? Mniej opiłków.
     
  3. Stanisław 1946

    Stanisław 1946 Weteran Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    23-08 13
    Postów:
    4 287
    Docenione treści:
    628
    Miasto:
    Szczecin
    Ustawiłeś na OT ,to łatwo pozbierać , reszta sama wyleci.:dead:
     
  4. Jarzi

    Jarzi Gaduła

    Offline
    Dołączył:
    21-04 17
    Postów:
    2 120
    Docenione treści:
    463
    Miasto:
    Kaczory
    Można tez odkurzacz + rurka. Helicoil oczywiście.
     
  5. Zimoon

    Zimoon Grupa Wsparcia Technicznego

    Offline
    Dołączył:
    28-02 15
    Postów:
    1 458
    Docenione treści:
    286
    Miasto:
    Gdańsk
    ja zwalam kolektor, ustawiam zawory tak by ssący był otwarty i wydmuchuje. Helikoil daje radę. Najważniejsza jednakże osiowość otworów.
     
    Dawidek126 lubi to.