• Witamy na Forum Mechaników!
    Aktualnie przeglądasz stronę jako gość. lub
    Jako użytkownik uzyskasz pełen dostęp do forum oraz będziesz mógł tworzyć tematy oraz brać udział w dyskusjach.
    Gorąco zachęcamy oraz zapraszamy do rejestracji!

Za dużo oleju po wymianie... po raz 4.

Spriv

Początkujący
Punktów
0
Witam wszystkich.
Na wstępie zaznaczę, że nie jestem mechanikiem ani nie znam się na samochodach niestety. Stąd mój post tutaj.
Wymieniam olej co 10tys jakoś co 3 miesiące i po raz 4 u dwóch różnych mechaników zawsze bylo go około 1cm ponad miarkę bagnetu.

Wątpię żeby 4 razy dwóch roznych mechaników, którzy znają się na rzeczy wlali z rozpędu za dużo.

Jak myślicie co to może być. 3 razy jeździłem odessać, ale 4 raz już wątpię w błąd ludzki.

Jeśli ktoś zechce odpowiedziec
Jestem otwarty na wszelkie sugestie.

kubart

Grupa Wsparcia Technicznego
Punktów
99
Jak myślicie co to może być. 3 razy jeździłem odessać, ale 4 raz już wątpię w błąd ludzki.

Jakbym wiedział jaki silnik , rok itp to bym doradził. Na początek zmień mechanika skoro widzi że jest za dużo oleju i nie potrafi zdiagnozowac.
Wróżę krótszy żywot tego autka.

Spriv

Początkujący
Punktów
0
Z19DTH na Autocentrum widniej taki kod silnika. Jest to 1,9 CDTI od fiata. 110kw chyba ecotec

Encore

SuperMechanior
Punktów
281
Miasto
Częstochowa
Witam wszystkich.
Na wstępie zaznaczę, że nie jestem mechanikiem ani nie znam się na samochodach niestety. Stąd mój post tutaj.
Wymieniam olej co 10tys jakoś co 3 miesiące i po raz 4 u dwóch różnych mechaników zawsze bylo go około 1cm ponad miarkę bagnetu.

Wątpię żeby 4 razy dwóch roznych mechaników, którzy znają się na rzeczy wlali z rozpędu za dużo.

Jestem otwarty na wszelkie sugestie.
A czy ty przypadkiem nie sprawdzałeś stan oleju, jak odebrałeś od mechanika, pojechałeś pod dom i z rozpędu od razu pod domem jeP bagnet do góry na ciepłym silniku?

Spriv

Początkujący
Punktów
0
Jak będę wiedział jak odpowiedzieć na wasze pytania to chętnie odpiszę.