Witam,
X-trail t30 2.2di 114km
W momencie odpalania zimnego silnika samochód wchodzi na wysokie obroty (4000 RPM)
w momencie ryczenia silnika odczyt z komputera diagnostycznego wskazuję, że na listwie CR ciśnienie jest za wysokie.
Komputer samochodu żąda ciśnienia 360psi a otrzymuje 1500psi czyli zdecydowanie za dużo.
w momencie wyciskania pedału przyspieszenia ciśnienie spada do 900-1000psi
po nagrzaniu do temp roboczej silnik pracuje. poprawnie.
Do tej pory wymienione zostały:. wtryskiwacze na nowe
zawory scv
Czujnik ciśnienia na listwie CR
Gdzie szukać przyczyny?
wygląda to tak jakby zawory scv miały zmienioną polaryzację i zamiast się otwierać to się zamykają? Czy jest to wogole możliwe?
X-trail t30 2.2di 114km
W momencie odpalania zimnego silnika samochód wchodzi na wysokie obroty (4000 RPM)
w momencie ryczenia silnika odczyt z komputera diagnostycznego wskazuję, że na listwie CR ciśnienie jest za wysokie.
Komputer samochodu żąda ciśnienia 360psi a otrzymuje 1500psi czyli zdecydowanie za dużo.
w momencie wyciskania pedału przyspieszenia ciśnienie spada do 900-1000psi
po nagrzaniu do temp roboczej silnik pracuje. poprawnie.
Do tej pory wymienione zostały:. wtryskiwacze na nowe
zawory scv
Czujnik ciśnienia na listwie CR
Gdzie szukać przyczyny?
wygląda to tak jakby zawory scv miały zmienioną polaryzację i zamiast się otwierać to się zamykają? Czy jest to wogole możliwe?